Liebster Award Nomination II!

liebster

Wow! Ăsta e deja al doilea tag al verii pentru Liebster Award! În primul rând, vreau să le mulțumesc frumos lui Three Raven Feathers pentru nominalizare! Blogul lor se axează pe recenzii de cărți, în special fantasy și contemporance, și îl recomand tuturor lectorilor îndârjiți.

Pașii pe care trebuie să-i urmezi dacă ai fost nominalizat:

1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul.

2. Listează regulile în postarea ta.

3. Afișează premiile Liebster undeva pe blogul tău.

4. Răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.

5. Scrie zece lucruri random despre tine.

6. Nominalizează 5-11 blog-uri și informează-le că au fost nominalizate.

7. Asigură blog-urile pe care le-ai nominalizat cu zece întrebări.

Zece lucruri random despre mine…

1. Am o mică obsesie pentru bufnițe. Obișnuiam să am un pandantiv norocos cu o bufniță mare și pestriță.

2. Ador pisicile și toate persoanele importante din viața mea au sau au avut pisici. Deși iubesc câinii cu aproape aceeași intensitate, simt că pisicile o să facă mereu parte din viața mea.

3. Iubesc teatrul și opera, dar adesea spectacolele mă obosesc fizic. De aceea, încerc să le frecventez în moderație.

4. Ador cultura pop americană, în special desenele animate. Că vorbim de desene animate, preferatele mele sunt Regular Show și Gravity Falls.

5. Culoarea mea preferată se schimbă din an în an. Momentan apreciez verdele.

6. Nu suport buchetele de flori, mai ales trandafirii.

7. Am avut o perioadă când autorul meu preferat era Hemingway. Acum nu îl mai suport.

8. Sunt o mare iubitoare de ceaiuri, și îmi place să încerc diferite varietăți în diferite locuri ca să îmi dau seama cum se servește ceaiul în diferite localuri din același oraș. Pe lângă asta, cumpăr și fac acasă ceai cu diferite arome, de regulă infuzii.

9. Nu am fost în LA, dar nu îmi face impresie bună. Nu știu de ce îl iubește toată lumea.

10. Anime-ul meu preferat e Hellsing.

Întrebările primite de la Three Raven Feathers…

1. Ce carte are cea mai frumoasă copertă, din punctul tău de vedere?

A Clockwork Orange, de Anthony Burgess, și Good Omens, de Neil Gaiman și Terry Pratchett.

2. Cât de des oferi cărți drept cadou?

Ofer cărți persoanelor de vârsta mea, cărora le place să citească, și asta de fiecare dată când e vremea cadourilor (Crăciun, zile de naștere, etc).

3. Colecționezi semne de carte?

Nu intenționat! Dar dacă primesc un semn de carte cadou, îl iau și îl păstrez.

giphy (2).gif

Nu sunt obișnuită să refuz chestii gratis!

4. Ce gen literar îndrăgești cel mai mult?

Apreciez romanele absurde, cu teme suprarealiste. Nu mă refer la romanele fantasy obișnuite, chiar dacă îmi plac la nebunie, ci la intrigile fără pic de logică ale lui Franz Kafka. Sunt foarte interesată de lucrările lui Jorge Louis Borges și Jose Saramago, care par să aibă aceeași temă, adică invadarea absurdului în viața reală.

5. Care e personajul cu care te identifici cel mai bine?

Din păcate, în literatură nu prea există personaje extrem de imperfecte. Data trecută am răspuns cu Ron și Luna din Harry Potter, dar acum o să îl aleg pe Rigby din desenul animate Regular Show. Mănâncă toate prostiile, e încăpățânat și se enervează repede.

Odată, și-a schimbat numele în Trashboat.

giphy (1).gif

#Team Rigby

Mai e și Alphys din jocul Undertale, o șopârlă nebună după anime și manga, care mănâncă ramen, programează calculatoare și ale cărei selfie-uri sunt poze cu tomberoane  acoperite cu filtre roz cu sclipici.

tumblr_nvqidnTimk1uds4wro1_500

Și noi te iubim, Alph…

6. Dacă ar trebui să alegi a fi o creatură fantasy, care ar fi aceea?

Aș fi un vârcolac sau un minotaur fioros, desigur.

7. Există o carte care nu ți-a plăcut absolut deloc?

Ah, urăsc întrebarea asta… pentru că o să vă fac curioși și o să citiți cartea și o să devină mai populară, dar fie… Posibilitatea unei insule, de Michel Houellebecq. Am încercat să o citesc de trei ori și mă bucur că am eșuat. Mi-a făcut zile fripte.

8. Care este cel mai impresionant personaj negativ pe care l-ai întâlnit?

Aș zice Joker, din filmul The Dark Knight. Personajele negative mi se par întotdeauna mai credibile în carne și oase decât pe hârtie, iar interpretarea lui Heath Ledger mi-a dat fiori! Apoi m-a făcut să râd.

tumblr_mpsjrqyJ7n1sa831po1_500.gif

9. Ce carte te-a emoționat până la lacrimi?

Nu plâng mereu din cauza unei cărți, dar când plâng, e clar că autorul ei e Khaled Hosseini. Cartea care mi-a dat cele mai multe runde de ugly-crying e Și munții au ecou.

Alte cărți care mi-au dat lacrimi sunt 1984, de George Orwell, și Zbor deasupra unui cuib de cuci, de Ken Kesey.

10. Dacă ai putea fi un personaj într-o carte, care ar fi acela și de ce?

Aș fi probabil antagonistul poveștii, dar unul foarte haios, la fel ca Bill Cipher din Gravity Falls sau Împăratul Gheții din Adventure TimeRăufăcătorii simpatici sunt foarte rari în literatură, pentru că e foarte ușor să faci ca lectorii să urască un personaj, dar foarte greu să îi faci să-l iubească pe ”tipul cel rău”.

Admir autorii cărora le reușește și mi-ar plăcea să trăiesc experiența răufăcătorului drăgălaș. Fie asta, fie un anti-erou, ca Deadpool. (Toată lumea vrea să fie Deadpool, hai să fim serioși!)

giphy (3).gif

Întrebările mele…

1. Alege un citat care te reprezintă.

2. Ai urât vreodată un personaj ficțional?

3. Ai vreun personaj model, cu care vrei să semeni la un moment dat? Sau un autor model?

4. Cu ce autori ai vrea să poți sta de vorbă?

5. Care este cel mai înspăimântător personaj ficțional pe care îl cunoști?

6. Există vreo carte care ți-a schimbat complet percepția asupra lumii?

7. Ai gusturi asemănătoare în filme și cărți? Dacă nu, care sunt deosebirile?

8. Science fiction, horror sau fantasy?

9. În ce tărâm magic ți-ar plăcea să trăiești?

10. Care sunt autorii care ți-au marcat adolescența?

Nominalizez în continuare următoarele blog-uri: Books and Stuff, Devoratorul de cărți, Cory’s Bookfrenzy, Just reading my books și Bookcaffe.

14 gânduri despre „Liebster Award Nomination II!

  1. Iti recomand o carte (de fapt sunt 3 carti in serie) – Finding Nour de Zoe Ferraris. S-ar putea sa iti placa intriga 🙂
    Daca nu ma insel primul volum din serie a fost tradus si la noi.

  2. Foarte fain articolul 🙂 M-a intrigat asta cu Hemingway. Adica nu ti-a mai placut dupa ce ai citit o anumita carte sau cum ai trecut de la autor preferat la a nu-l suporta 🙂

Lasă un comentariu