… aventura lui Chloe continuă…

Nu purtam niciodată haine negre, fiindcă îmi storceau toată culoarea din tenul meu palid. Acum vedeam că exista ceva care-mi făcea fața și mai spălăcită decât putea să mi-o facă o bluză neagră.

Arătam goth. O goth bolnavă, albă și cu ochii goi.

Arătam moartă.

Arătam ca o necromantă. Ca acele fotografii sepulcrale ale lor de pe Internet.

Chloe nu e absolut deloc normală. Aparent, e necromantă, în ciuda speranțelor ei. Atunci când descoperă că nu e singurul adolescent supranatural de la sanatoriul Lyle, care a fost construit peste cadavrele mai multor supranaturali momiți de magicianul eponim cu o viață ușoară și lipsită de griji. Conform unei stafii invocate de Chloe, Lyle era un om bolnav, cu o fantezie care avea să coste viețile multor supranaturali.

Ba din contră, aparent toți pacienții au puteri magice, fie că sunt vârcolaci, magicieni sau semidemoni. Cu toții sunt subiecții unui experiment care se desfășoară de dinainte să se fi născut. Și Chloe află asta cu prețul libertății ei.

Dar persoana care o trădează nu este nici măcar un angajat al sanatoriului sau un străin, ci mătușa ei, Lauren, care efectiv a crescut-o după moartea mamei sale.

revelatia-fortele-raului-absolut-vol-2_1_fullsize.jpg

Dacă vrea să evadeze, Chloe trebuie să se încreadă în insuportabila Tori, morocănosul Derek și aiurita Liz, acum moartă datorită incapacității sale de a se adapta experimentului. Alături de cei doi băieți rămași, Derek și fratele lui vitreg Simon, evadează din ghearele Grupului Edison, în speranța găsirii tatălui celor doi și a rezolvării acestui mister de mari proporții.

Revelația este al doilea volum al trilogiei Forțele răului absolut, și mi-a captat atenția în aceeași măsură ca primul volum, Invocarea. Sunt curioasă care va fi deznodământul seriei, sperând să fie ceva neașteptat și dramatic.

Cartea a apărut la editura Leda.

2 gânduri despre „… aventura lui Chloe continuă…

  1. Pe bune??? 😀 Chiar vrei un final dramatic?!
    Nu am citit nici o serie pana acum dar cine stie 🙂 ….
    Astept sa-ti citesc impresiile legate si de ultimul volum. Sunt 3, nu?

    1. De ce nu? În fond, drama stă la baza fiecărei opere scrise! Mi s-ar părea potrivit seriei.
      Da, sunt numai 3 cărți, din păcate. Încă nu m-am apucat de ultimul volum, dar am așteptări mari!

Lasă un răspuns

