Rebelii Nopții de Brigid Kemmerer

Descrierea cărții :

Kandala este în pragul dezastrului. Conflictele dintre diferitele sectoare ale regatului s-au înmulțit de când o boală misterioasă a început să facă ravagii, iar singurul leac cunoscut, un elixir preparat din petale de Floarea‑Lunii, este limitat. Regele reușește să păstreze o pace firavă, conducându-și supușii cu o mână de fier. În Ținuturile Sălbatice, ucenica apotecară Tessa Cade și cel mai bun prieten al ei, Wes, s-au săturat să fie doar martori la suferința semenilor lor. Noapte de noapte, cei doi își riscă viețile pentru a fura petale de Floarea‑Lunii și a pregăti din ele medicamentul salvator, pe care îl distribuie celor sărmani – numai că nu este suficient. Zvonurile cum că leacul nu mai are efectul știut, dar și veștile despre revolta care stă să izbucnească, precum și o faptă plină de cruzime a Legiuitorului Regelui o aduc pe Tessa în pragul disperării. Astfel, tânăra hotărăște să încerce imposibilul, mai exact să se furișeze în palatul regal. Ceea ce descoperă aici însă o determină să se întrebe dacă este oare posibil să salveze Kandala fără a o distruge mai întâi.

Rebelii Nopții de Brigid Kemmerer este genul de carte care te captivează de la primele rânduri, te ține în suspans, îți oferă de toate, de la dragoste la trădare, te face să treci prin multe peripeții, te face să vrei să fii acolo cu adevărat, dar citind deja faci parte din lumea lor și ador sentimentul ăsta, că devin și eu un personaj într-o lume fantastică. Ador acest sentiment, ador când o carte mă face să fac parte din lumea ei.

,, Din momentul în care am pierdut controlul asupra mulțimii, șocul și furia mi-au răvășit gândurile, dar acum, când îmi dau seama ce se așteaptă de la mine, o certitudine rece îmi controlează raționamentul.

Într-o lume devastată de o boală necruțătoare, doi tineri își riscă viețile pentru a ajuta alte persoane care suferă, pe lângă medicamente, cei doi îi ajută cu ce pot. Dar unul dintre ei are un secret care va fi dezvăluit în curând și va produce multă vâlvă!

,, Ar trebui să-l urăsc, dar nu pot. Nu știu ce spune asta despre mine, însă nici nu sunt sigură că sunt pregătită să examinez prea îndeaproape adevărul.

Tessa și Wes își riscă viețile în fiecare noapte, dar o fac pentru o cauză nobilă, mai ales că cei bogați nu dau doi bani pe cei suferinzi, este fiecare pentru el, mai ales din cauza bolii, singura lor alinare este floarea-lunii, această plantă a devenit salvarea multora, dar consulii profită de acest fapt, iar lumea devine nemulțumită. Regele Harristan și fratele lui sunt la conducere de când părinții lor au fost uciși, nu e o treabă ușoară, dar cineva trebuie să conducă țara. Corrick, fratele regelui are și el un secret, chiar mă întrebam când totul va fi dezvăluit, a fost totul cam dramatic, dar mi-a plăcut. Mi-a plăcut reacția tuturor! Dacă eram într-un film indian ar fi durat foarte mult reacția lor, cam vreo 4 capitole de off, ce a făcut Corrick! Allisander a fost cel mai enervant personaj din această carte, să îi dea cineva un premiu pentru asta. Ați vrea un top 10 personaje enervante din cărțile fantasy? Puteți propune și voi personaje enervante pentru acest top. Mi-a plăcut de Tessa că nu a renunțat la misiunea ei nici când era la un pas să moară, e un personaj puternic, iar dacă vrei să te bazezi pe cineva, acela e Quint, e un personaj pe care l-am adorat din prima, mi-au plăcut și replicile lui, el e omul bun la toate.

Dar există și momente romantice în această carte, cei doi sunt așa de drăguți împreună, nu vă spun cine sunt cei doi, citiți și veți afla despre cine vorbesc.

În aer se simte rebeliunea, au și motive săracii oameni, dar cine le tot promite marea cu sarea, de ce petalele sunt diferite, sunt multe întrebări fără răspuns. Unele dintre ele le fac mari probleme Tessei, lui Wes, dar problemele astea ajung și la palat, ia asta complică situația cu Legiuitorul Regelui, în plus anumiți consuli s-au băgat unde nu le fierbe oala. După ce află adevărul despre Wes, Tessa este bulversată și încearcă să înțeleagă de ce a făcut ce a făcut Wes, dar este nevoie de Tessa, ea fiind apotecară, ea înțelege ce rol are în această poveste. Ea își riscă viața pentru cei care au nevoie de antidot, dar totul este inevitabil, adevărul iese la iveală, revolta se apropie, iar timpul este prețios, mai ales acum când rebelii încep să își facă simțită prezența. Un anumit personaj, nu vreau să îi dezvălui numele, încearcă din răsputeri să îndrepte această situație nefastă, iar Harristan este nevoit să ia o decizie finală. M-am atașat foarte mult de anumite personaje, iar ultimele două capitole m-au făcut să îmi doresc să aflu mai multe, nu voiam să se termine.

,, Privirea lui Harristan este apăsătoare, de parcă ar putea să-mi smulgă secretele doar cu forța ochilor săi. Într-un târziu, trebuie să mă uit în altă parte.

Deja aștept să citesc următorul volum! Mulțumesc Libris pentru această carte, mi-a enorm de mult. Mă bucur că am avut șansa să o citesc! Ați citit Rebelii Nopții ? Cum vi s-a părut?

Lasă un comentariu