The Coffe Book Tag!

Multumesc Yuki. ( https://yukiblack.wordpress.com )

1.Cafea neagră: O carte în care intrii cu greu, dar care dispune de mulți fani.
Am avut aceasta problema acum 3 ani cu cartea Imperiul de Asimov.

2.Peppermint mocha: Numește o carte/serie care devine mai populară pe durata verii sau în zile festive.
Nu sunt sigura dar de Craciun toate cartile care au legatura cu spiritul Craciunului sunt citite.
Vara, cred ca alea chick-lit.

3.Ciocolată caldă: Care e cartea preferată din copilărie?
Peter Pan.

4. 2 shoturi de expresso. O carte care te-a ținut în priză de la început până la final.
Pot sa pun doua: Vara fatala de Mons Kallentoft. Copiii intunericului de Lavinia Calina

5. Starbucks: Numește o carte pe care o vezi pretutindeni.
Ca de obicei fifty shades….

6.That hipster coffee shop (aici am schimbat puțin naționalitatea autorului): Oferă-i unui autor român recunoștință. Care este acesta?
Lavinia Calina, Bacovia, Eliade, Sergiu Somesan, Dorina Georgescu. Am presimtirea ca vor fi mai multi. 🙂

7. Oops!Din greșeală am luat cafea decofeinizată: Numește o carte de la care așteptai mai mult.
Am patit asta cu cateva carti….

8. Amestecul perfect. Numește o carte care a a fost atât amară cât și dulce, ca într-un final să fie satisfăcătoare.
Pai…Iubit de imprumut, anumite faze m-au cam deranjat.

Acest tag o dau tuturor bloggerilor, plus cititorilor acestui blog, puteti raspunde printr-un comentariu. Deja astept raspunsurile voastre. 🙂