Discutie…

ec0feab65f17ca766dfdf241c2d09690

Ce mai faceti?Eu ma simt bine,pe 29 noiembrie a fost ziua mea de nastere si m-am simtit super.
La facultate este bine,sper sa fie asa si in continuare,desi de cand sunt la facultate mi-am dat seama,ca la unele materii nu sunt buna precum credeam.Dar am sa depun mult efort,una dintre cauze s-ar putea sa fie si statul 1 an acasa,dar nu ma las eu batuta.In viata trebuie sa lupti,si asta am sa fac eu.
De citit am reusit sa mai termin si eu de citit niste cartii carora le-am facut recenzie,zilele trecute.Am cumparat si anumite cartii pe care mi le doream enorm.Imi place sa cumpar cartii,desi ma am vreo 30 care ma asteapta sa le citesc.Si voi patiti asta?
De ziua mea am primit 6 cartii si in curand voi posta ,,Nou in biblioteca”.Voi ce v-ati mai cumparat?Ce ati mai citit?Eu incep Clopotul de sticla de Sylvia Plath.
Unoeri sunt asa de obosita incat n-am chef de nimic,dar cand sa ma pun sa dorm imi trece.
Cum e la scoala/liceu/facultate/slujba?
Va urez succes tuturor si numai bine!