Recenzie:Rochia Aurie-Theo Anghel

Ana Simion,instructor de fitness,fiică a unor imigranți români pe tărâmul tuturor posibilităților, este protagonista acestui roman.

Ea duce o viață liniștită și monotonă, până când Mara, cea mai bună prietenă a ei, îi aranjează o întâlnire pe navazute cu un băiat arătos, pe nume Adonis, dar lipsit de maniere și de bun-simț.  Ea îl refuză cu delicatețe, dar el nu este genul de bărbat care accepta un refuz din partea unei femei, așa că o atacă în toaleta restaurantului. Este salvată la timp de un bărbat foarte atrăgător, bogat și grijului, pe nume Mason. El o conduce pe Ana acasă și, la scurt timp după incident, îi oferă un colier personalizat cu numele ei și o rochie aurie superbă care i se potrivește de minune, invitând-o la operă.

După seară petrecută la operă, Mason nu o mai contactează pe Ana, lucru care o dezamăgește și supără, totodată. Este nevoită să își reia viața banală pe care a dus-o înainte să îl cunoască pe Mason, până când el cumpără complexul sportiv în care ea lucrează și devine șeful ei.  O persecuta și o pune să facă tot felul de treburi care nu au nicio legătură cu postul pe care ea îl ocupă fără că ea să știe motivul.

Între timp, își face apariția în oraș George, fratele mai mic și la fel de arătos al lui Mason. George se arată interesat de Ana lucru care îl deranjează pe Mason, care își urăște fratele din cauza unei greșeli comise de el în urmă cu mulți ani.

Într-o zi, Ana este trimisă de Mason la el acasă, pentru a duce o cutie și o găsește pe mama lui grav bolnavă. Îi acordă primul ajutor și o duce la spital. La aflarea veștii, Mason și George se duc la spital, află că mama lor este în regulă datorită ajutorului oferit de Ana și Mason își cere scuze pentru atitudinea pe care a avut-o față de ea.

După ce se însănătoșește,Louise Hart, mama lui Mason și George decide să organizeze un bal mascat la conacul ei de la munte unde sunt mulți invitați,printre care se află și Ana. Aceasta se imbrăca cu minunata rochie aurie primită de la Mason. Louise îi spune Anei faptul că Mason o iubește că un nebun și că ar trebui să îl caute și să discute cu el.  Îi spune că l a auzit că va veni în costumul lui Zorro. Ana nu mai poate de bucurie și când îl găsește, îi sare în brațe și îl săruta pătimaș în timp ce un bărbat costumat în pirat se uită la ei.
A doua zi află că Mason s-a costumat în pirat, deoarece George a vrut să fie și el Zorro și astfel Ana a aflat că a sărutat fratele greșit

Mason, care nu știa că Ana îl dorea pe el, o face femeie ușoară și îl pocnește pe fratele lui mai mic, după care pleacă la el în cameră. Ana, jignită și umilită, decide să plece de la conac.
Mason, care află de la Mara adevărul, se întristează și își dă seamă că a greșit și pornește după Ana, pentru a -și cere iertare și pentru a o aduce înapoi la conac.

Reușește Mason să se împace cu Ana și să îl excludă pe George atât din viata lui, cât și din cea a Anei? Va afla toată lumea, inclusiv Ana, motivul urii existente între cei 2 frați? Oare Mason își va ierta frătiorul și se vor impăca? Toate răspunsurile acestor intrebări se ragasesc în acest roman, scris de Theo Anghlel și publicat de editura Quantum.

Iubire, pasiune, ură, gelozie, suferința și răzbunare. Acestea sunt cuvintele care îmi vin în minte atunci când mă gândesc la acțiunea care are loc în”Rochia Aurie”’. Genul romance se împletește cu genul polițist, ceea ce mă face să recomand cartea nu doar iubitorilor de literartura romantică, ci și fanilor romanelor detective.

Mulțumesc editurii Quantum Publishers pentru carte.

rochia-aurie-1

2 gânduri despre „Recenzie:Rochia Aurie-Theo Anghel

1. Mmm, sunt nerăbdătoare s-o citesc. Dar ce mă fac, drumul spre mine este înzăpezit și cine știe când o ajunge curierul…. Așteptare, așteptare… Felicitări pentru felul în care ai descris acțiunea!

2. Mie mi-a placut foarte mult cartea. Asa am facut cunostinta cu Theo Anghel. Si eu o recomand cu drag celor iubitorilor de romance plus ca este o lectura binevenita intr-o duminica geroasa, de exemplu 😉