Bookhaul ianuarie-februarie

     Mi-am îmbogățit rafturile cu cărți cu 8 volume frumoase și celebre.

Am câștigat la un concurs de pe facebook cărțile ”Hoțul de visuri”, de Mary Balogh și ”Hoțul de inimi”, de Teresa Medeiros, de la Editura Litera

La un alt concurs, organizat de Editura Nemira Young Adult, am câștigat cartea ”Vrăjitoarea adevărului”, de Susan Dennard, fiind primul volum al seriei ”Tarâmul vrăjitorilor”.

De ziua mea am primit cadou de la Audrey Parker, administratorul acestui blog, următoarele cărți:
-”Mireasa din China”-Mary Jo Putney, Editura Litera
-”Sapte povești de calatorie”-Damen Tango, Editura Nemira
De la prietenul meu am primit,tot de ziua mea, cărțile:
-”Idiotul”-F.M. Dostoievsky, Editura Polirom
-”Infernul”-Dante Aligheri, Editura Rao
-”Livada de visini”-A.P.Cehov-Editura Agora
20170228_194531-1

20170228_200346
.

5 gânduri despre „Bookhaul ianuarie-februarie

Lasă un răspuns

