Recenzie : Fugi, Rose, Fugi! de Dolly Parton & James Patterson

Descrierea cărții :

Fiecare melodie spune o poveste. Ea este o vedetă în plină ascensiune care cântă despre greutățile cu care s-a confruntat până acum în viață.De asemenea, aleargă într-un suflet. Să își facă un viitor și să scape de trecutul care o bântuie. Nashville este locul în care a venit să-și împlinească destinul. Este și locul în care întunericul de care a fugit ar putea să o găsească. Și să o distrugă.

Fugi, Rose, fugi! este un roman strălucitor în care primejdia și dorința se împletesc, o poveste pe care doar cea mai iubită artistă a Americii și cel mai bine vândut scriitor ar fi putut să o imagineze!

AnnieLee fuge de ceva, a fost nevoită să fugă, vrea o viață mai bună, a suferit destul , aceasta ajunge într-un final într-un loc al muzicii country, Nashville, un oraș unde poți să devii un superstar sau nu, asta depinde de talent, persoană și de ambiție. Iar AnnieLee este foarte ambițioasă, dar și talentată, toate versurile ei sunt inspirate din viața ei, iar asta atrage atenția anumitor persoane.

Dolly Parton și James Patterson au făcut o echipă excelentă, sper să apară mai multe cărți scrise de ei! Apropo, la sfârșit o să aveți o surpriză tare plăcută!

Iar cântecele și-au împrăștiat frumusețea în sala tăcută, pe jumătate goală, cu jocul de biliard oprit. Cineva a comandat un whisky într-o șoaptă abia auzită. Singurul sunet în afară de dulceață brută, dureroasă, a vocii lui AnnieLee era zumzetul ventilatorului vechi din tavan. Când a terminat de cântat, AnnieLee a plutit jos de pe scenă, mai fericită decât fusese de multe zile.

Începutul e greu, nu e ușor să intri în industria muzicii, dar AnnieLee nu e genul de persoană care să renunțe așa ușor, atrage atenția celei mai cunoscute cântărețe de country – Ruthanna, mulțumim Ethan și Billy ! Ce n-aș da să o aud cântând pe AnnieLee, simt că citesc o biografie, am avut aceleași sentimente când citeam cartea Cei șapte soți ai lui Evelyn Hugo ( recenzia e pe blog ), și viața Ruthannei a fost dificilă, chiar dacă a avut mult succes, chiar mi-a plăcut de Ruthanna, sper să o interpreteze Dolly Parton pe Ruthanna. Ruthanna e genul de persoană care ar trebui să o ai lângă tine în industria muzicii, aceasta fiind foarte dificilă, chiar și ea a spus asta. Deja aștept filmul! Voi?

Vocea fetei ere de soprană cu nuanță de miere, limpede și luminsoasă. Ruthanna a uitat de picioarele obosite, care o dureau – și chiar băutura excelentă -, în vreme ce asculta, hipnotizată. De unde venea fata asta? AnnieLee Keyes părea abia trecută de adolescență, dar cânta ca și cum ar fi trăit 99 de ani și ar fi văzut tragedii în fiecare dintre ei.

M-a omorât cu suspansul această carte, voiam să știu ce ascundea AnnieLee, fata asta e plină de secrete, mi-a fost milă și de surorile ei mai mici, în ce lume au trăit aceste fete…și am aflat pe parcurs despre AnnieLee și viața pe care a dus-o până la momentul în care a ajuns în Nashville. Însă fericirea nu ține prea mult, cineva o tot amenință, dar nu vrea să spună adevărul, are motivele ei, sincer chiar avea motivele ei, muzica devine scăparea ei, e în stare de orice pentru visele ei, dar persoana aia tot nu se lasă. Ultimele capitole m-au ținut într-un suspans, m-a enervat și un anume polițist! Când credeam că îi va fi bine lui AnnieLee, hop apare nenorocitul. Bine că era și Ethan prin preajmă, chiar și el are anumite lucruri pe care nu le-a spus des. La un moment dat mi s-a părut că acțiunea era grăbită. Nu vreau să mai dezvălui amănunte, vreau ca voi să descoperiți ce are de ascuns AnnieLee, dacă va reuși să scape de trecut și multe altele.

Mulțumesc Libris pentru acest roman, mi-a plăcut foarte mult, vi-l recomand. Ați citit cartea? Cum vi s-a părut?

Sigur, nu exista nicio garanție că până și speranțele astea așa de modeste se vor îndeplini. Soarta le oferea unora realizarea celor mai mărețe și mai fanteziste dorințe, lăsând fără răspuns rugăciunile cele mai simple ale altora.

„O călătorie palpitantă spusă de două voci îndrăgite și având ca fundal lumea muzicii country.” Kathleen Grissom, autoarea bestellerului Glory Over Everything

„Dolly Parton reprezintă inima și sufletul plin de dor ale acestui roman fabulos. Intră în scenă și James Patterson, care știe să cap­tiveze cititorul, să creeze suspan­sul și să scrie un roman mai bine decât oricine altcineva din lume.” Lee Smith, autorul romanului The Last Girls

„Plin de tensiune și incitant! […] Măiestria cu care Patterson dozează suspansul + cunoștințele din interior ale lui Parton despre partea întunecată a celebrului oraș Nashville = o lectură grozavă.” Lisa Gardner, autoarea romanului Vecinul

„Da, Dolly Parton, care a contri­buit la intriga acestei povești. […] Oare umbre din trecutul ei o bân­tuie? Parton a scris douăsprezece cântece special pentru această carte!” Library Journal

Publicitate

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica: