Recenzie : Jurasic Park

68975602_488995711666381_7861427221414543360_n

Ador franciza Jurassic Park și când am văzut că sunt și cărți, vă dați seama cum m-am simțit. Dar nu am avut ocazia să le achiziționez, nu erau mereu în stoc când aveam banii pregătiți, dar se mai întâmplă și minuni, Târgul Cărții avea primul volum în română și când mi s-a oferit ocazia să îl iau, l-am luat!

68468714_484725425426743_8575610098678759424_n

John Hammond își vede visul construindu-se, Jurasic Parc, dar din păcate , de la bun început  problemele, nu te poți pune cu natura! Indiferent de ce probleme au apărut, John Hammond nu renunță la visul său, adică și eu aș vrea să vizitez să vizitez acest parc, adică cine nu ar vrea asta!? Așa că Hammond eu te susțin!   Deci totul începe cu planul Jurasic Parc și victimele anumitor șopârle, InGen se bagă și ei în această afacere, au găsit și o persoană care să le facă treaba murdară, adică furatul adn-ului, adică dinozaurii valorează miliarde, așa că cei de la companie au găsit o soluție pentru a avea și ei dinozauri.  Nedry e persoana lor, și datorită lui se dezlănțuie haosul. Doamne ce l-am urât!

Bineînțeles, ADN-ul dinozaurilor nu exista nicăieri în lume. Dar curățînd de resturi o mulțime de oseminte de dinozaur, se puteau extrage fragmente de ADN. În mod curent, se credea că procesul de fosilizare elimina orice urmă de ADN. Însă nu după multă vreme se recunoscuse că nu era adevărata ipoteză. Dacă erau recuperate destule fragmente de ADN, se putea ajunge chiar la constituirea embrionului animalului și la clocirea acestuia.

Alan Grant și Ellie ajung pe insulă Nublar, sunt fascinați de ce văd, parcă revăd secvențele cu ei văzând dinozaurii. Cartea și filmul sunt diferite, au omis anumite părți din carte, la unele chiar nu mă așteptam, am fost surprinsă de anumite părți din carte, care în film nu sunt.  În fine, cartea și filmul sunt super. Adică le recomand tuturor, mai ales celor care adoră dinozaurii.

Animalele acelea erau atît de mari! Erau pur și simplu enorme! Cît o casă! Și păreau atît de multe! Dinozauri în carne și oase! Vii, cît se puteau de vii?!

Și pentru insulă și personaje începe haosul după ce pleacă Nedry cu marfa pentru InGen. Și încep să moară personaje,  mult suspans, sânge și frică. Și văleu…raptorii sunt cei mai periculoși. În plus dinozaurii au început să se înmulțească, ideea era să nu facă asta, dar natura are surprizele ei, plus că s-a lucrat și cu adn amfibian la aceștia.  Dinozaurii încep să pună stăpânire pe insulă, Malcom a avut dreptate de la bun început.  Mamă și cât suspans, personajele nu stau degeaba, încearcă să repare probleme ce au apărut, dar cu mare greutate.  Au multe de înfruntat, mai ales după apariția raptorilor. M-au enervat anumite personaje, dar ce să le faci. În rest mi-a plăcut, nu am fost dezamăgită, mi-a părut rău de un anumit personaj, nu am fost pregătită pentru asta. Și dinozaurii au fost fenomenali, offf, voiam să îi văd și eu în realitate. Apropo care este dinozaurul vostru preferat?

Și filmele sunt super, vi le recomand dacă nu le-ați văzut. 😀

69163653_488995858333033_6698236505837535232_n

Mulțumesc Târgul Cărții pentru acest volum. Vi-l recomand. Ați citit cartea? Cum vi s-a părut? Dar filmele?