Recomandări seriale / filme: Mistery #1

20668583_962291957243747_1645558851_n

Lumea adoră detectivii și misterul, nu-i așa?

De aceea am decis să vă prezint câteva din serialele și filmele mele favorite pline cu mister.

Hercule Poirot

Clasicul și inegalabilul, Hercule Poirot, un personaj minunat creat de Agatha Christie. Fiecare episod Hercule Poirot rezolvă mistere ce par a fi nedeslușite. Când crezi că știi cine e făptașul, brusc se schimbă schema și Hercule Poirot îți arată cine e defapt vinovatul. În unele cazuri îl are alături pe Hastings.  Unul din episoadele mele favorite a fost cel adaptat după cartea ,, Crima din Orient Express ” .  Cărțile scrise de Agatha Christie au apărut la editura Rao. 

 

Fata din tren 

Un film ce mi-a plăcut este Fata din tren, am citit cartea, pe care vă o recomand. Rachel, o femeie simplă, ce se plimbă cu trenul, veți afla motivul ei, mai târziu, vede un cuplu, își imaginează cum e viața lor, joburile lor. Toată această imagine perfectă este distrusă de anumite dezvăluiri pe parcursul cărții și a filmului. Rachel încearcă să afle ce se întâmplă, de ce nu își amintește anumite faze. Mie mi-a plăcut.  Cartea Fata din tren de Paula Hawkins a apărut la editura Trei. 

 

Bărbați care urăsc femeile

Jurnalistul Mikael Blomkvist și hackerița, Lisbeth Salander, fac echipă pentru a investiga cazul dispariției de acum 40 de ani a Harrietei Vanger, aceasta dispăruse la o întrunire de familie. Cei doi fac conexiune și la niște cazuri mai vechi, am aflat multe despre familia Vanger, sunt foarte ciudați.  Viața lui Lisbeth nu a fost niciodată ușoară, dar e foarte talentată în domeniul IT.  Seria a apărut la editura TREI. 

Ați văzut aceste filme? Ați văzut serialul Hercule Poirot ? Cum vi s-au părut ?

20638400_2018020835096462_5972117414382160283_n

Lasă un răspuns

