Săptămâna misterelor – Mistery Week

20668583_962291957243747_1645558851_n

 

20638400_2018020835096462_5972117414382160283_n

Săptămâna Mistery  : 07.08. – 13.08.2017 . 

Aniversare!+What happened?

Bună tuturor!Cu ocazia Mistery Week-ului m-am gândit să organizez o testare a perspicacității,șireteniei,lucidității și a altor calități demne de un detectiv sau de un criminal.Unele enigme sunt crime,altele accidente,sinucideri sau orice altceva nefericit poate.
Pentru mai multe detalii puteți să mă întrebați printr-un comentariu.Vă rog să formulați întrebări la care să răspund doar cu da/nu/irelevant.
Nu în ultimul rând vă anunț că n-o să fie ușor mereu și pentru asta ofer un banner Mistery drept mulțumire pentru cine s-a gândit și pentru că a răspuns cel mai des și cât mai corect.
În eventualitatea în care nimeni nu știe absolut nici un răspuns,dar este pe aproape atunci aceluia îi voi oferi bannerul.Deci chiar de nu știți merită încercat,căci va primi mulțumiri acela ce a încercat și implicit s-a străduit.Dacă vor fi mai mulți veți primi cu toții bannerul.
Vreau să vă mai spun că această săptănână este extrem de importantă pentru mine și de aceea am venit cu această idee.De ce e specială?Pentru că împlinesc un an de blogging.Un an frumos în care mulțumită vouă am trăit clipe minunate.Mi-a făcut o deosebiă plăcere să scriu atât aici cât și pe FanFantasySite.
Când am început ceea ce azi aniversez n-am crezut nici o clipă că o să ajung așa de departe.La această au contribuit foarte mulți oameni printre care draga mea colega Audrey,care m-a ajutat să fac parte dintr-o echipă minunată,voi,dragii mei vizitatori și implicit cititori,o amică tot bloggeriță care m-a susținut impreună cu o prietenă încă de la început,când nu auzise nimeni de mine.
VĂ MULȚUMESC DIN SUFLET ȘI VĂ PROMIT CĂ O SĂ OFER CEVA ORIGINAL SPER ÎNCONTINUARE!

1 an de bloggingdescărcare (26)

O femeie e acasă,tristă se uită pe  geam și privește strada,după care se aruncă de la geam.Exact în acel moment aude telefonul și regreta decizia luată.