The trailer of my currently reading

Nou în bibliotecă – Iulie.

20638125_660785627464707_1467719210612617811_n

Off a mai trecut o lună…nu îmi vine să cred ce repede trece timpul.

Datorită facebook-ului am reușit să cumpăr multe cărți super de când am cont pe el.  Și am dat lovitura din nou! De la Andreea Puf am cumpărat la niște prețuri super tari :  Pecetea Morții de Veronica Roth, Blestemul câștigătorului de Marie Rutkoski, Cei 100 de Kass Morgan și Tăcerea mieilor de Thomas Harris.

Cu revista Strada Ficțiunii – Poker cu rechinul de Daria Donțova. Un proiect minunat creat de cei de la Grupul editorial ALL. Merită să cumpărați revista + carte, prețul este 11,99 lei. 😀 Apare în fiecare lună!

Am văzut în librăria din centrul Mangaliei cărți la 10 lei, erau câteva printre care și două scrise de Amelie Nothomb, una din scriitoarele mele favorite și am decis să le cumpăr. 😀

Primite de Târgul Cărții : Caraval de Stephanie Garber și Serafina și mantia neagră de Robert Beatty.

Voi ce ați mai cumpărat / primit / câștigat ? Dar la schimburi?

Ați citit aceste cărți ? Pe care ? Cum vi s-au părut ?