Aseară am văzut o capodoperă.Și nu exagerez.Rareori sunt încântată într-o așa manieră de un film.Am crezut că este o poveste de copii,dar filmul este o ecranizare excepțională a unei carți pe care aș dori să o citesc.
Atat cartea cât și filmul sunt actual apărute ,chiar anul acesta.Titlul filmului diferă de titlul cărții,dar din câte am înțeles povestea se păstrează.
De când am aflat că este vorba despre un câine am știut că o să-l ador și de când am aflat că este și un băiat am știut că o să plâng.
Și l-am adorat si am plans atâta de am umplut un vas de doi litrii cu lacrimi.Povestea este simplă și totuși extrem de emotionantă.
Despre un cățel care își caută scopul în viață și te surprinde de la primele secvențe prin maturitatea,perspectiva și filosofia acestei minți pe care mulți o consideră limitată.De o inteligentă și un devotament rar întâlnit la oameni,cățelul este prins de hingheri și dus la un adăpost,de unde evadează printr-o întâmplare.Apoi prins iar și ținut într-o mașină în plină căldură fară pic de apă.De unde este salvat de un baiețel și de mama sa.Și de aici lucrurile se complică.Veți pătrunde în mai multe povesti.Mai multe vieți și din păcate,vă spun de pe acum mai multe morți.Toate triste și smulgătoare de lacrimi.
Este extraordinar filmul mă repet.Lăsând la o parte caracterul fantastic și anume cel a incărnarii și love story-urile filmul este inimaginabil de filosofic ,inteligent și emoționant.
Naratorul este chiar cațelușul care va primi în curând numele de Bailey.Și Bailey rămâne.Povestește cu întelepciune,inteligență,maturitate,umor,compasiune,iubire,devotament și curaj.O cursă prin timp și povești.Alături de Bailey.Ellie sau alte nume.Dar mereu va rămâne Bailey.Povestea în sine nu se limitează doar la cățel ci și la cei din jurul său.Nefericirea.Problemele.Răutatea.Iubirea.Tristețea.etc.
Recomand filmul cu toată căldura.Și aștept să citesc cartea cât de repede,cu riscul de a plânge iar.