20246015_2011692139062665_4865867925528463008_n

Îi plăcea să colinde coridoarele nesfârșite și depozitele umbroase. Cunoștea, pe pipăite și pe mirosite, pe lumină și pe întuneric, fiecare colțișor. Pe timp de noapte, era domeniul ei și numai al ei.  Auzi ceva tărându-se în fața ei. Noaptea începea repede.

Serafina are 12 ani și îi place să stea afară, dar nimeni nu trebuie să afle unde stă ea și tatăl ei.  Un mare secret aplanează asupra Serafinei, nu e ca orice copil. E specială. Noaptea îi este aliată.  Moșia Biltmore îi este casă, defapt subsolul acesteia, tatăl ei are o slujbă acolo.  Moșia Biltmore e singura lor casă iar Serafina va face orice pentru a fi în siguranță, ea, tatăl ei, moșia și noul ei prieten.  Serafina nu avea prieteni până când îl întâlnește pe Braeden, care preferă compania animalelor decât pe a cea a oamenilor, asta până când află de Serafina, care este neobișnuită, mai ales ochii ei, au o culoare neobișnuită, dar specială.

Faldurile mantiei se întinseră deasupra ei ca un giulgiu blestemat, cufundând-o, încetul cu încetul, într-o stare sufocantă de rău. Își simți sufletul alunecând din ea – nu doar alunecând, ci și smuls. Moartea era atât de aproape, încât putea să-i vadă întunecimea, auzind țipetele copiilor care se duseseră înaintea ei.

O persoană ce poartă o mantie neagră răpește copii de la moșia Biltmore, aceea persoană se pare că preia abilitățile acelor copii, precum cântatul la pian. Serafina are câteva întâlniri cu aceea persoană misterioasă, acum începe aventura ei. Află despre existența ei, despre adevărata ei natură.  O să aibă parte de multe aventuri, alături de prietenul lui. Nu vreau să spun prea multe, nu vreau să dau spoilere.  Veți afla cine este cu adevărat Serafina, cine este aceea persoană malefică, ce putere are mantia și multe altele citind această carte. Serafina o întâlnește și pe mama ei, ce m-am bucurat că s-a întâmplat asta, plus m-a emoționat și ce a făcut tatăl ei adoptiv.  Serafina este o copilă foarte interesantă, curajoasă și specială. Cartea a apărut la editura Rao.

Părul ei lung nu avea o singură culoare cum avea cel al oamenilor normali, ci avea nuanțe variate de auriu și șaten deschis. Fața ei avea o formă unghiulară, ciudată. Și avea niște ochi mari, precum chihlimbarul, care priveau fix. Putea să vadă noaptea la fel de bine ca ziua.

Mulțumesc Târgul Cărții pentru această minunată carte.  Ați citit această carte ? Cum vi s-a părut ? O recomand tuturor, nu veți regreta. Mi-a plăcut foarte mult această carte. 🙂

16508465_1925557137676166_3827420297436698369_n