Ce doresc să citesc în viitorul apropiat!

Bateți-mă și tot asta o să fac. Ceea ce doresc să citesc e numai bun de carii și desigur se situează în Fantasy. Ca nu cumva să credeți că am uitat că e Fantasy Week!

Așadar vă prezint listuța mea de bestseller-uri:Seraphina

Seraphina de Rachel Hartman:tocmai am început-o. Îmi propun să citesc câteva pagini înainte să fiu chemată și nu mă opresc până la minim 20. Ce se întâmplă?

Sabriel de Garth Nix:Oh ce copertă! Sabriel din câte am auzit pare un personaj puternic.Îmi place.Sper doar și nu numai la această serie,să nu semene cu Celaena din Tronul de clestar #1.
Ochiul lumii (vol. 1 din seria Roata timpului) - Robert Jordan
Roata timpului #1 de Robert Jordan: din păcate nu am cartea asta și mor de curiozitate să văd ce se întâmplă. Am auzit numai lucruri bune 🙂
amuleta-din-samarkand
Amuleta din Samarkand: spre rușinea mea n-am citit această carte.Dar știu că e cu adevărat bună. O las la sfârșit ca de obicei.

Dragonul Maiestatii Sale de Naomi Novik: oh de când îmi doresc volumul asta. Îl am și îl las pe final.Cei bun la sfârsit. Forever.

Delirium de Lauren Oliver: am început-o, ceva m-a deranjat și am lăsat-o baltă cam pe la jumtate. Sper să mă reapuc de ea. Mi-e simpatica Lena 🙂

Asta a fost lista mea. După cum se vede e fantasy. Voi reveni cu una mistery,în săptămâna cu același nume 🙂 Agonie ușoară!

banner fantasy.jpg

6 gânduri despre „Ce doresc să citesc în viitorul apropiat!

      1. Eu am citit toata seria de 14 volume, iar Ochiul lumii l-am citit de mai multe ori. La un moment dat pe parcursul seriei (pe la volumele 9-10) actiunea stagneaza si numarul personajelor devine covarsitor, insa seria este revigorata superb prin ultimele volume scrise de Brandon Sanderson dupa moartea lui Jordan, dupa notitele si indicatiile sale.

      2. Incantator!Da si stiu.Este cu adevar cea mai mare serie fantasy,caci dupa cum ai spus chiar tu are 14!volume si niciun volum,din cate stiu,nu are mai putin de 500 pagini.
        Cu adevar fluviu,poate chiar ocean de imaginatie.
        Tu ai spus ca era sa te ineci de atata informatie.
        Dar asta e frumos.Inseamna ca R.J. a avut cu adevarat imaginatie.

      3. Chiar daca nu toti au indragit seria aceasta, este dificil sa multumesti pe toata lumea. Ramane o serie de referinta pentru genul fantasy epic, iar mie mi-a placut. Dupa ce citesti „Ochiul lumii” si „Sabriel”, astept impresiile tale.

      4. Da,cu siguranta.Trebuie sa existe si oameni care sa nu le placa.
        Ba chiar se spune ca acea carte care le place doar unora e o carte buna,daca aceia sunt oameni culti.
        Desigur,voi reveni cu recenzii una colo-una colo. 🙂

Lasă un răspuns

