Tag : Mid-year book freak out

Mulțumesc Audrey pentru acest tag 🙂

1. Cea mai bună carte pe care ai citit-o până în acest punct al anului 2017.
Greu de spus.Se poartă o luptă între Crima din orient Express și Cine l-a ucis pe Roger Ackroyd?Merg pe ultima,poate.
2. Cea mai bună continuare (a unei cărți) citită în 2017.
Pisicile Războinice clar!Seria e veche,dar eu n-am pus mâna pe volumul 3 decât acum.
3. O carte nou lansată pe care nu ai citit-o încă, dar vrei neapărat.
Hmm…nu prea citesc cărți nou lansate.
4. Cea mai anticipată lansare din a doua jumătate a anului.
Nu am idee.
5. Cea mai mare dezamăgire.
Nu doar una,mai multe.
6. Cea mai mare surpriză.
Triunghiul etern,e extrem de neașteptată!
7. Noul autor preferat. (Debutant sau nou pentru tine)
Sarah J. Maas deși nu aș spune că ”preferat”.
8. Cel mai nou crush pe un personaj.
Nu există.
9. Cel mai nou personaj preferat.
Câțiva din Războinicii,poate cei din Regele Norvegiei(Războinicii # 1)
10. O carte care te-a făcut să plângi. 11. O carte care te-a făcut fericit.
Să plâng că nu puteam să o omor sau să-i omor?Atunci da.Tronul de cleștar.
Matilda :),mi-a plăcut fetița asta.
12. Cea mai bună ecranizare a unei cărți pe care ai văzut-o anul ăsta.
N-am văzut nici una.
13. Recenzia preferată scrisă până acum.
Zece negrii mititei 🙂
14. Cea mai frumoasă carte pe care ți-ai cumpărat-o (sau ai primit-o) anul ăsta.
N-am idee. 😦
15. Ce cărți trebuie să citești până la finalul anului?
Mai multe.Nu are rost sa le inșir.

 

Lasă un răspuns

