Pentru început o să vă spun direct că eu nu mă pricep să recenzez filme,așa că iertate-mi fie multele greșeli,vă roggg!Printre puținele seriale văzute se numără în mare parte telenovele 😦 ,deci totuși am zis să încerc și să fac o recenzie la unul din singurele seriale chiar bune, am atâtea de spus încât o să fie greu să le rezum.
Uitați link-ul cu distribuția,păreri etc. :
http://www.imdb.com/title/tt1024810/El internado Poster

El internado în caz că nu v-ați prins( nu că m-aș supăra, eu mi-am dat seama pe la jumătate), e un serial producție spaniol și eu cum sunt mai mult ca îndrăgostită de ”astă” limbă era sugestiv să fac o recenzie acestui serial.
Inițial, când nu știam ce pierd, n-am vrut nici să aud de ceva ce nu mai auziseși, dar a meritat fiecare secundă ”irosită”pe deplin.
Mai jos o scurtă descriere:”Students at a boarding school find that the school is full of mysteries and secrets”.
Ați zice că nu merită, dar vă înșelați,ca mine…
Mistere, secrete,i ubiri adolescentine, morți suspecte,dispariții ce te bagă în sperieți, o ecranizare de excepție cu adevărat.
Modul în care povestea se derulează e…nu știu cum să mă exprim!
Am numai cuvinte de laudă față de acest serial. Are o poveste lungă și bine scrisă. Fiecare personaj are povestea lui, fiecăruia i se dă atenția necesară pentru a părea interesant, dar fiecare are secrete și atunci când ele încep să iasă la iveală povestea dramatică și banală de la început ia cursul unui  muson tropical, unde viața tuturor atârna de o infimă cantitate de substanță.
Nu e happy end, cu desăvârșire.Veți plânge și veți râde, un ochi va râde, iar altul va plânge așa ca în povești. Unele personaje vor muri, deși importante și dragi, altele pe care le veți urâ vor trăi fericite ,cei buni suferă, dar toți joacă după cum dictează Internatul(El internado). Nimeni nu intră, nimeni nu iese, pentru totdeauna!-e sintagma ce vedeți că se va adeveri mai devreme sau mai târziu.
Actorii sunt superbi joacă personaje arogante, de bani gata, singuri, disperați, nebuni, obsedați și…atenție! dulce! atenție! carii! …și !!!!SPOILER!!!! naziști.Da, e elementul ăla istoric care are un sâmbure de adevăr sau nu.
Serialul e groaznic de bine creat. Sunt povești credibile, nu fantezii scenografice, povești ce nu poți accepta că au un fir de realitate.

La final îl recomand din toată-mi inima! E minunat! Și cu respect:jos-pălăria!

