Tag Fascinație

Seria Fascinație,de Melissa Marr are momentan doar două volume apărute în România,din câte cunosc eu.Așadar m-am gândit să răspund la câteva întrebări despre această serie,adică volumele Fascinație și Obsesie.

obsesie-fascinatie-vol-2_1_fullsize.jpg1.Îl preferi pe Keenan sau Seth?
Seth cu siguranță 🙂
2.Ai fost de acord cu judecata lui Aislinn?
Da,mi s-a părut cea mai acceptabilă.
3.Ai avut momente când nu credeai ca așa va fi finalul?
Sinceră să fiu da.
4.Ti-a venit să omori vreun personaj?
Nu doar odată.
5.Ți-a plăcut mai mult Fascinație sau Obsesie?
Amândouă și nici una 🙂
6.Aislinn sau Leslie?
Amândouă au făcut câte ceva de mi-au stârnit numai nu sentimente bune și inocente,pe scurt îmi venea să le omor 🙂
7.La capitolul neașteptat care din volume este mai surprinzător ?Melissa Marr - Fascinatie, Vol. 1 -
Fifty-fifty,nu știu cu exactitate.
8.Din cele două volume care din ele are personaje mai frumoase?
Poate Obsesie…poate.
9.Titlurile sunt sugestive?
Da si nu.La cel de al doilea volum mda,dar la primul da și nu prea.
10.Coperțile?Ce părere ai de ele?
Beautiful!Bonitas!
11.Dacă ai fi fost in locul lui Leslie ai fi procedat la fel făcându-ti un tatuaj?De ce?
Nu!Am oroare de ace.Si oricum nu m-ar fi ajutat.
12.Ai vrea să vezi zâne,după ce ai citit Fascinatie?
Nu prea mai cred că vreau 😦
13.Horror sau Fantasy când vorbești de această serie?
Fantasy Grimdark.O combinație din
amândouă 🙂  😦
14.Ai vrea să vezi ecranizarea carții?
Poate,dar să fie scoase anumite pasaje,care nu mi-au plăcut deloc 😦
15.Per total ți-a plăcut această serie?
Da,chiar multișor 🙂

Îl dau mai departe oricui e dispus să-l facă!  🙂

 

https://fanfantasysite.wordpress.com/2016/12/17/recenzie-seria-fascinatie1-2/

4 gânduri despre „Tag Fascinație

Lasă un răspuns

