Hello July!

Eu și problema mea cu antologiile

John Joseph Adams - Epic. Legende Fantasy - În scurta-mi existentă am citit nu prea multe antologii,poate culegeri de texte literare obligatorii da,dar antologii doar 3.Una am terminat-o ieri și tocmai i-am scris recenzia,iar celalalte au și ele recenzii.
Care e atunci problema?Problema e că nu-s niciodată mulțumită de ele.Chiar dacă l-a început sunt foarte încântată,ulterior când le fac recenzia rămân dezamagită.
Atât Războinicii 1&2,cât și Epic.Legende Fantasy s-au dovedit slabe per total.Cred că am eu o problema cu antologiile,căci autorii aia care sunt lăudati și iar lăudati rar fac și ei o povestire cu adevărat bună,pe când unii de care n-am auzit în viața mea(și descopăr că și ei au nu știu câte carți scrise)fac ceva de calitate,ca de exemplu Când se întoarce roata ,din Epic.Legende F.Foarte frumoasă și crudă povestire,sau unele povestiri din celelalte două antologii precum Regele Norvegiei,Afară din bezna și Pergamentul.Bănuiesc că ăsta e și rolul antologiilor,faptul că alături de nume celebre ca Robin Hobb,Ursula le Pachet 'Antologiile Razboinicii'Guin,Naomi Novik,George R.R. Martin,vin și niște ”nesimțiți”cu povestiri chiar bune,dar nimeni nu-i bagă în seama pe premiza că oricum e acolo e povestire de aștia mari,care rar,ca să fiu sinceră,scriu ceva autentic,demn de numele lor  for exemple Triumful de Robin Hobb,dar tot ea a scris și o povestire ce aparține stupic-ului(nou gen literar venit de la stupid):Drumul spre casa.
Toată ziua bună-ziua e lăudat stimabilul Martin,dar atât în Războinicii 2 cât și în Epic.L.F. se găsește aceeași povestire.Unde-i talentul?A expirat?Cred că domnul Martin a scris mult săracul la viața sa,tot respectul pentru asta,dar dacă nu mai are idei atunci să nu mai apară în celebre antologii cu aceeași povestire.După mine mai bună e o povestire mediocra,dar care nu e stupidă,decât același fragment chiar de doua ori.
Incep să cred ca chiar am eu o problema cu antologiile,căci numai defecte văd.Acum că m-am luat destul de scriitori,mă iau și de coordonatori,care nu știu să spună nu la o povestire și din cauza asta,găsim scrieri de 12 alături de acelea de -12.This is problem!