Am primit un sfat și-l duc la îndeplinire.

De unde îți cumperi cărți?

Înainte numai de la o librărie fizică,dar acum le prefer pe cele online.Oricând ai chef îți poți cumpăra o carte.Anywhere.

Pui pre-comenzi pentru cărți?

Nu,dar mi-ar plăcea,de ar fi  mai multe librării online cu o așa opțiune.

Câte cărți cumperi în medie pe lună?

Păi n-am mai prea cumpărat în ultimul timp,dar în trecut când mergeam la librăria  preferată din orașul meu cumpăram circa 2-3 carți pe luna,depindea de mărime,dar după acea perioadă făceam o comandă de 50-100-150 lei la două luni,3 sau chiar 4.

Împrumuți cărți de la bibliotecă?

Oh da.Când intram în criza da,eram nevoită să apelez la măsuri drastice.Scopul scuză mijloacele!

Dacă te duci la bibliotecă, câte cărți împrumuți?

1 sau 2 sau chiar 3,depinde pentru câta vreme.

Care este părerea ta în legătură cu cărțile împrumutate de la bibliotecă?

Eh nu prea bună.Majoritatea au fost mult plimbate și mult atinse de multe mâini.Mie nu-mi place asta.Dar de disperare treceam cu vederea.

Ce părere ai despre cărțile second-hand?

Nu le suport!Sunt vechi și prafuite,iar eu-s alergica la praf și la carți uzate.Nou-nouțe sau perfecte dacă se poate.

Îți ții cărțile pe care le citești separat de celelalte?

De ce să le țin?Delimitarea e firavă.Le țin la un loc mai mult sau mai puțin.

Plănuiești să citești toate cărțile pe care le deții?

Oh nu!Nici gând.Unele mi-au cheltuit timpul,banii și răbdarea.Merită o moarte lentă.

Ce faci cu cărțile pe care le deții dar pe care simți că nu le vei citi niciodată?

Le las să se umple de praf fiindcă asta merită,nemernicele!

Ai donat vreodată cărți?

Nu și nu știu dacă mi-ar plăcea.Sunt un om foarte zgârcit 😦

Ți-ai interzis vreodată să îți cumperi cărți?

De ce mi-aș interzice asta?A să nu-mi cumpăr un anumit gen de carți da,dar nu să îmi cumpăr carți.Dacă n-am cu ce,nu-mi cumpăr,dar nu-mi interzic.

Crezi că îți cumperi prea multe cărți?

Da,am vreo 15 în bibliotecă necitite.Oh…

Sper că a ieșit bine!Pe curând!

 

 

 

