The ”Asking Books”Tag

Sunt ascultătoare și fac și eu acest tag,pe care l-am văzut la Audrey Parker. E interesant și sper să nu se supere nimeni.

1. Cartea/poveștile preferate din copilărie?
Heidi și Legendele Olimpului(știu că-s un copil ciudat)

2. Ce citești acum?
Epic.Legende Fantasy și pana acum îmi place,deși sunt la început.

3. Ce carte vrei să cumperi, dar aștepți o reducere masivă?
Oh mult prea multe.Să zicem Roata Timpului de Robert Jordan;Dune și altele.Mai mai ales prima 🙂

4. Obiceiuri rele în ceea ce privește cărțile?
Am și unul ar fi că îmi place să țin fiecare pagina între două degete și o tot ”foșnesc” asta duce la deteriorarea ei 😦

5. Ce carte aștepți să citești cu nerăbdare?
Mai multe.Poate Pisicile Războinice 3(nu mă judecați)

6. Ai un e-reader?
Nu.

7. Preferi să citeși o singură carte sau mai multe în același timp?
Depinde.Dacă e pentru școală mai multe,dacă nu,nu

8. Ți s-au modificat obiceiurile în ceea ce privește cititul de când ai un blog?
Da,gândesc mai analitic,cred.Nu prea știu de ce,analizez mai mult tehnica narativă și cum e construită cartea etc.

9. Ultima carte pe care ai citit-o și ți-a plăcut mult.
Greu de spus.Se pune carte recitită?Oh…bănuiesc că nu.Gata mi-am amintit era Triunghiul etern țin minte că i-am făcut chiar și recenzie.

10. Cartea preferată pe care ai citit-o anul acesta.
Nu  mai țin minte ce-am citit anul asta!:(

11. Unde îți place să stai atunci când citești?
Pe patul meu.

12. Cel mai incomfortabil loc unde ai citit?
Scaunul.

13. Poți să citești în autobuz?
Nici vorbă.

14. Unde, în natură, ți-ar plăcea să citești?
Deși îmi place natura,cititul în natura nu-mi priește.Dacă totuși ar fi să aleg aș alege pădurea sau pur și simplu dealul.

15. Ce reguli ai atunci când împrumuți cărți?
Nu prea împrumut carți,dar când o fac întocmesc o listă lungă din care nu lipsește ținerea cu atenție a carții,interzisul mâncatului când citești,locul unde citești etc.

16. Ai împrumutat cărți vreodată?
Da.La persoane de maximă încredere.

17. Scrii ceva pe marginea filelor din cărți?
Nu.

18. Chiar dacă este o carte veche?
Poate.

19. În ce limbă preferi să citești?
Limba mea de baștină:româna.

20. Ce te face să iubești o carte?
Personajele,povestea în sine,originalitatea chiar și coperta.

21. Ce te inspiră să recomanzi o carte?
Părerile și descrierea.

22. Genul favorit?
Mai e nevoie să o spun?!Fantasy apoi mistery.

23. Genul pe care îl citești foarte rar este?
SF și Romance.

24. Ce ai alege între a lectura cărți propuse profesorul de istorie, de fizică, de geografie sau de biologie?
Istorie și biologie fără supărare.

25. Ai citit vreodată o carte stand-alone?
Da.

26. Coperta preferată a unei cărți momentan.

Alison Goodman - EON. Ochiul dragonului se intoarce -
Superbă ca să fim serioși 🙂

27. Cartea/seria preferantă momentan?
Nu am doar una,seria mea preferată,una din ele e Peggy Sue și fantomele,dar am mai multe ,dar nu-mi vin în minte.

28. Gustarea preferată atunci când citești este?
Nu am una,nu mănânc când citesc

29. Numește un caz în care spoilerele ți-au ruinat cititul?
Am grijă să mă opresc la timp,dar am pățit-o la una din preferatele mele:Cine l-a ucis pe Roger Ackroyd?

30. Cât de des ești de acord cu anumite critici aduse unei cărți?
Fifty-fifty.

31. Cum te simți atunci când scrii recenzii negative?
Rar scriu asemenea recenzii,eh nici bine nici rău,doar spun adevărul.

32. Dacă ai putea să citești într-o limbă de mult pierdută care ar fi aceea?
Super întrebare.Nu știu dacă e pierdută ,dar aș citi cu drag în egipteană știți voi? hieroglife.

33. Cartea ce te-a făcut să treci prin cele mai multe emoții.
Nu știu.

34. Cartea din cauza căreia ești nervoasă și te temi să o începi.
Cam multe.Nu vreau să dau nume.

35. Poetul favorit.
N-am doar unul.Baconsky,Blaga sau Magda Isanos.Mai mulți 🙂

36.Câte cărți îți fac cu ochiul momentan?
Nu mă pricep la estimări.

37. Cât de des returnezi cărțile bibliotecii fără să le citești?
Des.

38. Personajul preferat dintr-o carte.
Nu pot da doar unul.Un exemplu ar fi Winnetou.I love Karl May! 🙂

39. Răufăcătorul preferat dintr-o carte.
Momentan nu-mi amintesc.Poate personajele din Taișul Sabiei.

40.Ce cărți ai vrea să citești în vacanță?
E vacanța și multe.Pisicile Războinice,Prințul spinilor,Tronul de Cleștar etc.

41. Cât de mult ai rezistat fără să citești?
Din păcate mult.O spun cu rușine o lună!fără să citesc o carte.

42. Numește o carte pe care nu ai putut să o termini!
Mai multe.De exemplu cele clasice cum ar fi Război și Pace de Tolstoi.

43. De ce anume ești distras cu ușurință atunci când citești?
M-am obișnuit să le ignor deci mai nimic.

44. Ecranizarea favorită a unei cărți.
Pas.

45. Cea mai dezamăgitoarea ecranizare a unei cărți.
Pas.

46. Cei mai mulți bani pe care i-ai cheltuit deodată într-o librărie.
Parcă 200 posibil mai mult.Sunt în stare de orice:)

47.Cât de des sari peste paragrafe doar ca să citești mai repede?
Rar și doar când vreau finalul.

48.Care este motivul pentru care ai renunța la o carte, deși ești la jumătate?
Plictiseală sau ceva ce nu mai suport.

49. Îți place să păstrezi cărțile în ordine?
Doar cu carțile sunt ordonată.Ciudat,nu?

50. Preferi să păstrezi cărțile sau să le dai altcuiva după ce le citești?
100% păstrate.

51. Sunt cărți pe care le-ai evitat până acum?
Da și-s 10.

52. Numește o carte ce te-a făcut furios!
Multe.

53. O carte ce nu credeai că îți va plăcea, dar ți-a plăcut!
Poate …oh nu știu 😦

54. O carte ce credeai că îți va plăcea, dar nu ți-a plăcut!
Soldatul Sveck(sper ca asa se scrie)și carțile ca Piciul,Corigent la Limba Romana și da,din păcate Robinson Crusoe și altele.

 

Sper că v-a plăcut!Pe curând!

https://fanfantasysite.wordpress.com/

2 gânduri despre „The ”Asking Books”Tag

Lasă un răspuns

