Pot să spun doar un sincer mulțumesc celor ce mi-au apreciat așa mult prima postare!
Așadar am revenit cu un alt top numai ca Mistery, a doua iubire literară. Pot spune că mi-a plăcut mereu misterul, chiar dinainte să ador fantasy-ul, a fost minunat să mă delectez de-a lungul timpului cu el, deși citesc în majoritatea timpului fantasy, din când în când revin la prima dragoste, care vorba aceea nu se uită niciodată!
Am citit multe așadar mi-e greu să le clasific, mai degrabă va fi un top pe autori, dacă aceștia au scris mai multe, decât pe însăși operele lor.Voi încerca să adun cele mai ”rare”cărți și să le dezvălui.

5.Eu ucid
Aceasta este o carte de la care n-am avut pretenții mai deloc, ba chiar eram convinsă că o să adorm citind-o. O luaseși pe mai nimic și avea un număr colosal de pagini(nu că m-aș lăsa influențată de asta). Nu mă prea Giorgio Faletti - Eu ucid - atrăgea, dar am avut o totală surpriză placută. Începutul e ușor greoi, dar dacă veți avea răbdare veți vedea că merită. Finalul e minunat,iar atmosfera sumbră e așa cum trebuie.

4.Misery
Aceasta e marca King, deci iubitorii lui pot să confirme.La mine a fost Stephen King - Misery - singura carte citită de el. A fost frumoasă, macabră și dezgustătoare, dar mi-a plăcut.Nu duce lipsa de acțiune, iar de psihologie nici atât. Nu o recomand celor cu un stomac sensibil.

3.Fată înecandu-se
Nu știu dacă merită, dar bate la ciudațenie și mister anterioară, cum am spus într-o veche recenzie, e ciudată și imposibil de dezlegat, te va bântui la propriu. O combinație-iluzie de fantasy, mister și…nebunie!fata-inecandu-se

Deja trecem la ăștia mari. Nu pot să-i las mai jos.Nu m-ar lăsa conștiința.
2.Câinele din Baskerville
c basCum să nu fi auzit de el? E imposibil! Doar vorbesc de Conan Doyle, înaintaș în mister. Aceasta carte are atâtea tertipuri câte ți-ai dori. Deducții,supoziții și improvizație a la domnul Sherlock Holmes. Doar el l-a consacrat pe Doyle.

1.Agatha Christie
Nu pot da o carte, pot oferi un micuț top și promit să-l ofer repede.Voi spune doar împărăteasă printre regine.Tot respectul meu!Agatha Christie, surrounded by some of her 80-plus crime novels.

Sper să vă fie pe plac!Pe curând!Pe foarte curând!

https://fanfantasysite.wordpress.com/

