Am promis așa că îmi țin promisiunea.Am revenit cu acest top de cărți semnate de inegalabila Agatha Christie. Un top 5 ca să merg liniar.

Îmi e greu să le clasific toate mi-au plăcut, așa că iertați-mi subiectivitatea de azi.

Agatha Christie - Zece negri mititei - 5.Misterioasa afacere de StylesAgatha Christie - Misterioasa afacere de la Styles  -
Finalul face toți banii ca de obicei, e enigmatică și merge pe ceva delightful! Dramatic … sau nu?

4.Zece negrii mititei
Cum am scris acum parcă o lună, cartea asta e o combinație ce te trimite de la agonie la extaz și invers de nenumărate ori. Roata morii se învârtește și Agatha Christie te chinuiește!

3.Crima din Orient Express
Agatha Christie - Crima din Orient Express - V-ați întreba de ce doar locul 3? Pentru că am avut un șoc și merită să mă răzbun ,am avut mari pretenții și mi-au fost satisfăcute.

2.Cine l-a ucis pe Roger Ackroyd?
Motiv interesant, om neașteptat.Doar atât vă spun.

1.Moarte in noriAgatha Christie - Moarte in nori -
De ce prima? Fiindcă nu m-am așteptat la așa ceva.Pot rămâne cu inima împăcată.

 

 

https://fanfantasysite.wordpress.com/

 

