Bună!Sunt nouă pe aici așa că o să incep prin a mă prezenta.Mă numesc Ilovefantasybooks și sunt o mare iubitoare de fantasy,ceea ce este cât se poate de evident.Nu prea știu cu ce să incep așadar mai adaug doar că iubesc animalele,natura,lucrurile mai stranii și în general tot ce e mai diferit.

Voi încerca a face un top Fantasy, dar vă previn că nu pot eticheta ceva ca fiind mai bun sau mai slab ca altceva.Totul e subiectiv și ușor incert.

5.Scoțidușii liberi de Terry Pratchett
Reprezintă un volum care combină în modul  cel mai halucinant ironia,aventura,ridicolul si Terry Pratchett - Scotidusii liberi. O poveste din Lumea Disc - ciudățenia plăcută.Mi-ar fi foarte greu să descriu această carte, are ceva aparte ce mie mi-a rămas la inima și cred că va rămâne și altora. În esență acesta e stilul lui Pratchett: ironic, satiric, amuzant,chiar pueril uneori,plin de suspans, inovator si ciudat, dar superb,chiar dacă greu de digerat la început. Are o complexitate iminentă, îți intră cu greu la suflet, dar asemenea unei lipitori, odată agățată rămâne acolo. De ce o pun ultima? Pentru că s-ar putea ca unora să nu le placă și fiindcă are unele momente extrem de puerile, care totuși mie mi-au plăcut.

4.Cercul de magie de Tamora PierceTamora Pierce - Magia lui Sandry, Cercul de magie, Vol. 1 -
O carte ce o recomand mereu cu multă plăcere. E vastă, emoționantă, magică și totuși umană.Este o serie de neratat, frumoasă, într-o manieră simplă și cochetă. De vrei să te numești cititor cu acte în regulă,citește-o! și nu vei regreta, deoarece e minunată.

Deja ajung la trei și îmi e greu să fac diferențe.  Oricare dintre cărțile prezente merită să fie pe primul loc, dar de dragul subiectivității o să le ordonez de data asta.
3.Oksa PollockAnne Plichota, Cendrine Wolf - Taramul invizibil, Oksa Pollock, Vol. 1. Editia a II-a -
Am scris  de nenumarate ori că ador această carte.E complexă,unică și nonconformistă. Cred că nu e necesar să mă repet.
2.EON.Ochiul dragonului se intoarceAlison Goodman - EON. Ochiul dragonului se intoarce -
Consider că nu e necesar să înșir tot ce-mi place la această frumusețe. Mi-e greu să-i găsesc vreun defect. Are o intrigă fenomenală și ceva ce pentru mine reprezintă combinația ideală: mitologie și credințe vechi.

Katherine Roberts - Intimplari din Babilon, Cele sapte minuni, Vol. 2 - 1.Seria Cele 7 minuni
La egalitate, după mine, cu cea anterioară. Ce m-a determinat să îi dau locul întâi e faptul că avem de a face cu o serie frumoasă, diferită, deși un pic mai simplă, dar căreia nu-i lipsește acțiunea.

Sper că vă este pe plac acest top. Îmi cer scuze pentru eventualele greșeli!

 

https://fanfantasysite.wordpress.com/

