Cartea vs serialul: American Gods

American Gods e unul dintre cele mai cunoscute romane de-ale lui Neil Gaiman, pe lângă efortul său colaborativ cu Terry Pratchett, Good Omens. Cartea a avut mare succes în anul publicării, 2007, și a rămas un fel de clasic modern al genului fantasy când Netflix a decis să profite reputația bună a cărții și să creeze o adaptare pe măsură. Momentan am văzut primele 4 episoade și trebuie să recunosc că arată promițător. Deși s-au făcut multe schimbări de dragul redării climatului social american al momentului (invazia telefoanelor inteligente, glamorificarea tehnologiei, moartea și apariția unor noi meserii, exacerbarea xenofobiei), American Gods urmărește aproape fidel firul narativ al sursei de inspirație și pune accentul pe mai multe personaje care participă la intrigă.

Și dacă există ceva ce se aplică și în serial, și în roman? Czernobog dă cu ciocanul. Varya Utrennyaya e cea mai frumoasă femeie din lume. Anansi e cel mai tare.

A da. Serialul include scene de violență și sex. Să nu spuneți că nu v-am prevenit.

2 gânduri despre „Cartea vs serialul: American Gods

  1. Chiar asteptam un articol despre acest serial. La cat de mult mi-a placut cartea nu am avut curaj sa incerc si serialul (cred ca o sa ma dezamgeasca), sper sa ma insel pentru ca stiu ca mi-ar face placere sa-l urmaresc.

Lasă un comentariu