Birthday Bookhaul!

A trecut ceva vreme de când am făcut un bookhaul, dar de data asta avem parte de unul mai special: a fost ziua mea! Și, cu ocazia asta, am primit (și cumpărat) o grămadă de cărți!

18109723_1005082976289975_1084594132_n

Cumpărate

Dearly Devoted Dexter, de Jeff Lindsay – face parte din seria Dexter, dar am înțeles că pot să o citesc și individual

Why We Can’t Stop, de Martin Luther King

Șapte persoane în căutarea unui autor, de Luigi Pirandello – face parte din colecția Nobel a editurii Art. E bine să cunoști câțiva laureați ai celui mai prestigios premiu pe care îl poate primi un autor.

Primite (și, în mod ironic, reprezentând câte o țară diferită)

Martin cel Avid, de William Golding – Marea Britanie

Sub ghețar, de Halldór Laxness – Islanda

Eu sunt Malala, de Malala Yousafzai – Pakistan + Premiul Nobel pentru Pace

Elefantul a dispărut, de Haruki Murakami – Japonia

Oamenii-șobolani, de Patrick Saint-Paul – un francez scriind despre China

Egipteanul, de Mika Waltari – un finlandez scriind despre Egipt

… din partea Libris

Femeia cu buchetul de flori și alte povestiri, de Mo Yan – un autor pe care l-am descoperit recent și față de care sunt foarte entuziasmată

Sunt mai multe cărți decât pot citi într-o lună, dar o să îmi dau silința să le fac dreptate. În fond, multe dintre ele sunt apreciate fie de public, fie de critici și de înaltele societăți academice care hotărăsc unde se atinge pragul de excelență. Ar fi o risipă să nu încep cu ceva excelent.

Să vă așteptați la ce nu v-ați aștepta!

2 gânduri despre „Birthday Bookhaul!

Lasă un răspuns

