M-ar interesa să citesc cartea aceasta, bine eu mai am probleme şi cu îngerii, cărţile de genul le ador.

Cover Reveal: Angelus (The Books of Raziel, #3) by Sabrina Benulis  -On sale November 10th 2015 by Harper Voyager -The heart-pounding conclusion to the Books of Raziel trilogy, a gothic supernatural tale about a girl who discovers that she holds the keys to both Heaven and Hell—and that angels, demons, and all the creatures in between will stop at nothing to possess her and control the power she holds...:

Când am citit ultima carte apărută din seria Tronul de Cleştar, am rămas distrusă. Încă mă mai duc la sfârşitul volumului să văd dacă am citit bine. Ăsta e unul dintre citatele mele favorite din această carte.

(Pinterest: Dejamallory) Quotes from Empire of Storms by Sarah J. Maas . Tags: Throne of Glass, Crown of Midnight, Heir of Fire, Queen of Shadows, Assassin's Blade #Throne of Glass lockscreen wallpaper dark blue book books quote #book #books #quotes:

Daaa, am o problemă mare cu cărţile. Dacă li se îndoaie pagina sau dacă este o mică pată pe ea fac mai ceva ca un balaur. Ce e mai jos, imaginaţi-vă dacă eram eu acolo. :))

Disney:

Ok, deci nu aveţi cum să nu fi văzut aceste două anime-uri. Eu le-am iubit din tot sufletul şi le-aş revedea de n-ori, iar regula cu bătutul e cam adevărată :)), din ce am văzut până acum.

I think this is safe to say about almost all cartoons and anime yu yu hakusho/ rurouni kenshin:

M-ar interesa să citesc această carte.

Water (The Akasha Series Book 1) by Terra Harmony http://www.amazon.com/dp/B005PY2U8Q/ref=cm_sw_r_pi_dp_Twpxwb1MZF8DM:

 

