O să îmi fie dor de echipa 7.

Equipo 7                                                                                                                                                                                 Más:

Abia aştept să apară ultima carte din această serie! Recent m-am apucat să o citesc, şi un singur cuvânt de spus: WOW! Sarah J. Maas pur şi simplu te omoară prin scrisul său.

Death Incarnate | I need ACOWAR in my hands already… I’ve been...killed:

Una dintre coperţile mele favorite.

"The world shall be saved and remade by dreamers.":

Ok, deci veţi afla că eu am început să am o problemă mare cu Sarah J. Maas, mai ales când e vorba de masculii seriilor scrise de ea. Din seria Tronul de Cleştar, la care îi voi face recenzia cât de curând, cel mai mult mi-a plăcut de Rowan Whitethorne, un mascul Fae, care la prima vedere îţi vine să îl strângi de gât, dar veţi afla că totul este înşelător. Acum o să închei această recitaţiune prezentânduvi-l pe Rowan.

Rowan:

Unul dintre anime-urile mele preferate. Copilăria mea.

Kagome rushes to InuYasha's side.:

 

