moartea-demonului_1_fullsize

Răsfoia raportul medicului psihiatru, deși în starea ei de spirit nu înțelegea prea multe. Cunoștea cuvintele. Erau aceleași pentru toți copiii, doar cu mici variațiuni de terminologie sau în combinații diferite.

Hanne s-a întors! Ceva liniște până la noul caz, acest caz pare destul de ușor la prima vedere, dar nimic nu e ceea ce pare.  Agnes Vestavik, directoarea unui orfelinat este găsită moartă. Acum câteva zile a apărut un nou copil la orfelinat, este un copil ciudat. Olav, copilul cel nou nu prea se înțelege cu grupul de copii din acel orfelinat. Dar faza e că el nici măcar nu e orfan, are o mamă, care nu mai face față situației.  Agnes este găsită înjunghiată iar Olav spusese la un moment dat ceva înspăimântător, e un copil tare ciudat. Cam în același timp dispare și Olav. Se săturase de viața la orfelinat, vroia la mama lui.

Dar astea sunt numai vorbe. Chiar dacă polițista părea destul de drăguță, știu eu ce le poate pielea ăstora ca ea. Doar gura e de ei, iar apoi totul se termină când faptele lor nu au nicio legătură cu vorbele lor.

Cazul Agnes este preluat de Hanne și echipa ei, ea este noul inspector-șef. Se va dovedi un caz greu. Unii dau vina pe Olav, puștiul cel ciudat, care a dispărut. Mama lui îl ascunde. Hanne și echipa ei sunt în stare de orice. Mi-a fost cam greu să îmi dau seama cine era făptașul.  E o carte foarte interesantă, o recomand tuturor, mai ales celor care adoră acest gen de carte. După părerea mea cartea e plină de suspans.  Nu lipsesc problemele în viața amoroasă a lui Hanne, fiecare personaj are o problemă.  Nu voi da spoilere.  Ați citit această carte? Cum vi s-a părut? Cartea a apărut la editura TREI.

Mulțumesc Târgul Cărții pentru această minunată carte. Mi-a plăcut la nebunie, dar nu se compară cu primele volume.  Acesta este al treilea volum din seria Hanne Wilhelmsen.  Deja aștept următorul volum!

– Am încercat să mă pun în situația ta, spuse Hanne pe un ton prietenos. Am încercat să mă gândesc oare cum m-aș fi simțit eu dacă aș fi fost deconspirată, atunci când șeful meu a descoperit că, de fapt, nu am terminat academia. Și că toți ceilalți vor afla, iar eu voi fi dată afară și voi rămâne fără loc de muncă.