Imagine similară

Am zis să fac o recenzie şi la un serial, un serial de care pur şi simplu m-am îndrăgostit. Am auzit de ceva vreme, de la nişte prieteni de el, şi tot ziceam să mă uit la el, dar ori uitam, ori nu găseam timp, asta până în vacanţa de iarnă când stăteam cu mama la Legends of Tomorrow, şi dăm de cei doi actori care i-au interpretat pe cei doi fraţi în serial.

După ce termin Legends of Tomorrow, hai să mă apuc de serial. Nici nu ştiam ce mă aşteaptă… Într-o săptămână am văzut tot serialul!

Începutul nu o să vi se pară cine ştie ce. E vorba de Michael — fratele mai mic al lui Lincoln, cel care a intrat în închisoare practic nevinovat — care plănuieşte în detaliu cum să îşi scoată fratele din închisoare. Îşi tatuează pe corp harta închisorii, şi merge frumos la bancă într-un costum şi ceas de aur, ca să o „jefuiască”. Acum, cine ar jefui o bancă îmbrăcat aşa? Dacă m-ar duce la Fox River, la cei doi fraţi eu una mă ofer ca tribut! :))

Ajunge Michael la închisoare unde se întâlneşte cu fratele său, arătându-i cum are de gând să evadeze împreună cu el.

Ei lume, de aici începe acţiunea serialului. Michael îi întâlneşte pe Sucre, colegul său de celulă şi care va fi cel mai bun prieten al său; C-note, un aliat de-al său care a fost închis pentru contrabandă de lucruri în armată pentru superiorul său; Abruzzi, un mafiot care cică mai încolo se va converti; T-bag, un pedofil psihopat pe care îmi vine să îl pocnesc în faţă cu pumnale; Tweener, un puşti care a fost închis pentru că a furat un cartonaş în valoare de $300,000 şi Charles care a fost închis pe viaţă şi pe care Michael îl crede un infractor cunoscut.

În interiorul penitenciarului condus de directorul Henry Pope, Michael trebuie să îi facă față și șefului gardienilor, comandantului Brad Bellick, care mai încolo o să vă placă, şi care este în permanență cu ochii pe el, gata oricând să-i facă viața cât mai grea. Un alt membru al personalului închisorii este doctorița Sara Tancredi. Rolul acesteia în desfășurarea acțiunii crește pe măsură ce atracția dintre ea și Michael devine din ce în ce mai puternică. Ea este fiica guvernatorului Frank Tancredi şi mai încolo Michael se va însura cu ea.

Se întâmplă atât de multe lucruri în serial încât nu ştiu ce să mai zic. Pur şi simplu fiecare sfârşit de episod te lasă în suspans, dorind să afli ce se întâmplă în continuare.

Mi-a plăcut că serialul s-a axat mai mult pe relaţia dintre cei doi fraţi. Da, au mai fost seriale care s-au axat pe fraţi, dar nu aşa ca Prison Break, părerea mea. M-a mai impresionat loialitatea lui Michael faţă de Licoln, cum a vrut să îl scoată din închisoare. Cei doi trec prin nişte încercări uriaşe, adunându-şi aliaţi, Michael ajunge la carceră şi face pe nebunul, ca să găsească o cale de scăpare.

Acum, vă spun cu mâna pe inimă că acesta este un serial care merită văzut, este un serial pe care eu l-aş revedea.

Pentru cei care l-au văzut, ce părere aţi avut şi cum vă simţiţi în legătură cu noul sezon?

” T-Bag: Mă simt un pic cam lăsat pe dinafară. New York, California, Saint Louis… Despre ce vorbim?
Michael: De fapt vorbim despre baseball.
T-Bag: Aha. E un subiect despre care se întâmplă să ştiu şi eu câte ceva.
Abruzzi: Ce păcat. Conversaţia s-a terminat. „

” Michael: Când eram mic, nu puteam să dorm deoarece credeam că e un monstru în dulap. Dar fratele meu mi-a spus că nu e altceva decât FRICĂ.  Şi frica nu era reală. A spus că nu e făcută din nimic. Doar aer, aer. Nici măcar asta. A spus că trebuie doar să o înfrunţi. Trebuie doar să deschizi uşa, iar mostrul va dispărea. „

Michael: Fii schimbarea pe care o vrei să o vezi în lume. „