Recenzie : În căutarea lui Audrey de Sophie Kinsella

16640588_578798485663422_166342080176928076_n

 

Nu încerc să fiu cool.  Există un motiv. Pe care, bineînțeles, vrei acum să-l afli. Presupun. Bine, de fapt, e ceva foarte intim. Nu știu dacă sunt pregătită să-ți spun în momentul ăsta. Dacă vrei, mă poți socoti ciudată. O fac destui.  

Audrey, o adolescentă simplă la prima vedere. Dar ea are o problemă, una cauzată de colegele ei. Din cauza asta nu poate să mai stea de vorbă cu străinii, poartă ochelari de soare și singurul ei refugiu este camera ei.  Cartea începe foarte amuzant, din cauza unui joc , mama lui Audrey, aruncă calculatorul, Frank, fratele lui Audrey este uimit și supărat. Era cam obsedat de LOC, un joc foarte interesant.

Dar să revin la Audrey, când apare o nouă persoană în casă fuge de aceasta și se duce în refugiul ei.  Dar Linus este interesat de ea, știe de faza cu ochelarii, fiind prietenul fratelui ei, Linus a aflat despre Audrey. El o ajută pe parcurs. Îmi place foarte mult de Linus. Încerc să nu dau prea multe spoilere. Sophie Kinsella e una dintre scriitoarele mele favorite și vă recomand cărțile ei.

În scenariul ideal n-am creier de șopârlă. Totul e ușor. Pot să comunic ca oamenii normali. 

Audrey începe să își revină, Linus e de mare ajutor. Între timp avem parte de momente amuzante. Franklin descoperă o nouă pasiune. Mama acestora înțelege pasiunea lui Franklin pentru acel joc. Urmează niște schimbări. La un îndemn Audrey începe un jurnal video, așa mai râdem și noi. Mi-au plăcut enorm momentele dintre Audrey și Linus.

Cartea a apărut la editura Polirom, colecția Polirom Junior. Mulțumesc Târgul Cărții pentru această minunată carte pe care o recomand tuturor. Merită!! Voi ați citit această carte? Cum vi s-a părut?

Deci asta sunt eu. Audrey. Încă nu m-ai cunoscut. Probabil că nu sunt cum te așteptai. Părul meu e probabil mai închis la culoare sau mai deschis cumva…  În fine. Bună! Îmi pare bine să te cunosc.

 

 

2 gânduri despre „Recenzie : În căutarea lui Audrey de Sophie Kinsella

Lasă un răspuns

