16508465_1925557137676166_3827420297436698369_n

 

Pentru că e Fantasy Week am să vă prezint câteva titluri / serii/trilogii din genul fantastic pe care le ador și îmi vine să oblig lumea să le citească.

O serie superbă, are de toate – Seria Instrumente Mortale de Cassandra Clare . Ador această serie.

O serie adorată de toată lumea ( sper ) – Harry Potter de J.K. Rowling .

O serie de pe meleagurile românești –  Am murit , din fericire de Theo Anghel .( recenzia primelor 3 volume va apărea peste 2 săptămâni )

Tot o serie românească pe care o ador, încep să mă repet, dar asta e, ăsta e adevărul, sunt super și le ador. Ok, să revin. Seria de care ziceam este Neamul corbilor de Lavinia Călina.

O carte pe care vă o recomand este Las-o mai moale cu fantomele de Megan Crewe.

Trilogia Cartea pierdută a vrăjitoarelor de Deborah Harkins, am citit primul volum și m-am îndrăgostit de această serie de la primele cuvinte.

Hex Hall de Rachel Hawkins. 

Seria Vampirii din Morganville de Rachel Caine .

Darul de Kristin Cashore.

Seria Tronul de cleștar de Sarah J. Maas. 

Născută din fum și os de Laini Taylor, deja aștept următoarea carte. O ador!

Ultimul viking de Oana Arion. 

A 16 lună de Kami Garcia & Margaret Stohl.

Trilogia Forțele răului absolut de Kelley Armstrong.

Voi le-ați citit? Cum vi s-au părut?

Partea a doua va apărea vineri.

 

 

 

