Concurs aniversar!

Dacă tot e ziua blogului am zis să fac un concurs special.

16507049_954771654654441_1837360059_n

Regulile concursului :

  1. Dați follow blogului.
  2.  Cum ați dat de blogul TheSagittariusBooks ?
  3.  Cartea favorită de la editura All. ( mulțumesc pentru carte )
  4.  Like paginii TheSagittariusBooks . 
  5.  Share concursului. 
  6.  Ultima carte citită.

Durata concursului : 03.02. – 03.03.2017. 

Succes tuturor! Câștigătorul va fi ales prin random.org.

 

20 de gânduri despre „Concurs aniversar!

  1. Mi-a fost recomandat blogul de catre un prieten.
    Cartea preferata: DRAGĂ, MĂ DUC LA CHARLIE de Maryse Wolinski.
    Ultima carte citita: Noua povesti muzicale de Tiberiu Soare!

  2. Am descoperit The Sagittaurus Books prin intermediul Facebook-ului. (Hehehe, concursomană până la moarte =))) )
    Ce mi-a plăcut mie cel mai mult de la Editura All a fost „Mulțumesc pentru amintiri” de Cecelia Ahern.
    Ultima carte citită a fost „Suflete damnate” de Yrsa Sigurdardottir. O carte aparent plictisitoare, dar cu un final neașteptat.
    Mulțumesc mult pentru concurs! :*

  3. Blogul l-am descoperit prin intermediul facebook-ului. Încă nu am o carte preferată de la editura All, deoarece încă nu am citit niciuna. M-am apucat de cartea „Până și câinii” de Jon McGregor de la aceasta editură și deocamdată îmi place. Aș vrea să citesc și o carte de Cecilia Ahern, dar încă nu m-am decis pe care să o încerc. Ultima carte citită este „Opal” de Jennifer L. Armentrout

Lasă un răspuns

