Nou bibliotecă – Ianuarie.

16298981_572481812961756_647420397686219918_n

Primite : Spulberă-mă de Tahereh Mafi din partea sponsorului Târgul Cărții , Hendrik de Mol și Planeta de Jad de K. J. Mecklenfend  ( autorul mi-a trimis-o ) , mulțumesc mult.

Câștigate :  Împărăția cerurilor de Emmanuel Carrere ( Librăria Donaris ) , Colți-lungi de Alex Cuc ( Goodreads ) . 

Voi ce ați mai cumpărat/ primit/ câștigat ?

 

12 gânduri despre „Nou bibliotecă – Ianuarie.

  1. Mi-am cumparat si eu cate ceva in ianuarie, cum ar fi: „Filiera greceasca” de Bogdan Hrib, „Intimidare” si „Rivali” de Penelope Douglas, „Pe strada Jamaica” de Samantha Young etc
    Lectura placuta in continuare!

  2. Eu am mai multe carti primite cadou, cumparate …Le voi prezenta pe rand pe blog, pe masura ce am timp sa le citesc si sa scriu despre ele.
    Momentan sunt 12 carti in format clasic si inca 30 in format electronic, in engleza.
    In perioada aceasta, organizez un concurs in care ofer 2 carti scrise de Corina Cindea si Andreea Blandu, daca te intereseaza si mai ales daca nu le-ai citit deja.
    Lectura placuta!

Lasă un răspuns

