Wishlist!

Cercul Vieţii de Georgiana Sandu

Îngeri de L. A. Weatherly

Predestinaţi de Josephine Angelini

Aripi de Aprilynne Pike

Carter Reed de Tijan

 

6 gânduri despre „Wishlist!

    1. Am prima carte :)), si chiar vreau sa imi strang bani sa o cumpar si pe a doua. Oricum o sa publice si Prefa-te ca ma iubesti. Abia astept!!:))

      1. Yeeey!! Eu abia astept sa imi cumpar a doua carte, ca am vazut ca sunt scene noi:))) si chiar vreau cartea a doua. Plus ca Georgiana a pus un fragment cu gemenii:)) Si vreau sa stiu ce se intampla:))

Lasă un răspuns

