Recenzie : Spulberă-mă de Tahereh Mafi

 

spulbera-ma

Nimeni nu m-a tratat vreodată ca egal. Și totuși, el nu știe că sunt un monstru secretul meu.
Juliette are o abilitate periculoasă pentru cei din jurul ei, atingerea ei este mortală.
O lume distopică periculoasă pentru unii, pentru cei care au abilități și pentru cei care nu se supun legilor.
Cei care o ating pe Juliette mor, dar se pare că există două persoane care sunt imune.
De când a fost închisă într-un loc special pentru cei ca ea, ținea un jurnal, unde își scria gândurile, unele erau tăiate…
Se pare că multă lume este interesată de ea. Păi ar fi o armă perfectă, iar cel care o are alături de el, are multe de câștigat, dar nu multă lume gândește așa.
Juliette este singură până apare Adam, unul dintre cei care este imun la atingerea ei, ei se cunosc de mici. Adam și Juliette se simt atrași unul de celălalt.
Adam o căutase de ceva timp iar acum a găsit-o. Datorită ei și a lui Adam aflăm mai multe despre lumea creată de autoare, ce s-a întâmplat cu lumea din jurul personajelor, despre politică, despre anumite personaje, despre întâmplările din trecut.
Adam nu este singurul atras de Juliette, Warner, el este interesat și de puterea ei. O să avem parte de multă acțiune.

Nu vreau să dau prea multe spoilere, vreau ca voi să descoperiți lumea creată de autoare și prin ce va trece Juliette, Adam și Warner. Juliette o să aibă parte de o mare surpriză pe la sfârșitul cărții.  Deja aștept volumul 2. Dacă vă place genul distopic asta este cartea perfectă. O recomand tuturor! Ați citit cartea? Cum vi s-a părut?

Cartea a apărut la editura Leda. Mulțumesc Târgul Cărții pentru carte.

 

e7c74dbfe0132fd7c24262ff0afc5745 – Cineva să-l ajute! strig eu. Cineva să-l ajute! Are nevoie de un doctor…trebuie dus…trebuie…el, o Doamne…ce-am făcut…
– Juliette…
– NU MĂ ATINGE…NU ÎNDRĂZNI SĂ MĂ ATINGI…”

SALVAȚI-NE! VENIȚI ALĂTURI DE NOI! RESTAURAȚI SOCIETATEA! Afișele încă mai sunt lipite pe ziduri. ”

– Dacă nu le e frică de tine, atunci te vor vâna.
– Oamenii tot timpul vânează lucruri de care le e frică.
– Acum măcar ei știu cu ce se pun.

Când ajungem, realizez că probabil sunt o apariție îngrozitoare pentru ei, și aproape că sunt fericită. Sper să-l dezamăgesc pe Warner în toate felurile posibile. ”

large-1

8 gânduri despre „Recenzie : Spulberă-mă de Tahereh Mafi

  1. Iubesc seria aceasta de carti, le-am citit in urma cu 2 ani si mi-au placut la nebunie. I le-am recomandat de curand unei prietene, care a citit pe nerasuflate primul volum, dar a fost foarte dezamagita sa afle ca urmatoarele nu sunt inca traduse in romana 😦

      1. Eu le-am citit pana la urma in engleza, dar este un inconvenient pentru cei care nu pot. Chiar mi-ar placea sa fie traduse, le-as reciti si eu cu ocazia asta 🙂

  2. Oh, Doamne ❤ Am citit pe nerasuflate primul volum (adica aceasta carte) si l-am adorat ❤ Mi-e ciuda ca celelalte volume nu s-au tradus 😦
    Dar si mai ofticata sunt de faptul ca editura nu v-a continua seria, am intrebat si mi-au raspuns ca deocamdata nu 😦

  3. Nu-s fana distopii,dar cartea mi-a atras atentia cu ceva vreme in urma asa ca m-am apucat de ea in format Pdf,dar cum am avut si alte carti in stare bruta am abandonat-o undeva prin telefon.Interesant la cartea asta este personajul principal care are o putere de neegalat,sincera sa fiu nu-mi place aerul subru,mort al cartii desi banuiesc ca este specific distopiei.Frumoasa recenzie felicitari pentru ea,continua tot asa!:) 🙂 😉

Lasă un răspuns

