Frumuseţi monstruoase de Marina Neagu

„Chemarea era atât de intensă, încât m-am trezit că mă lupt cu Sebastian, ce mă ţinea din nou cu putere, de parcă devenise inamicul numărul unu. Strigam li loveam cu o furie de neoprit, în timp ce ochii îmi rămăseseră pe lupta inegală dintre Adrian şi umbre. Cu toate că era depăşit numeric, părea că încă reuşea să ţină piept fiarelor dezlănţuite în jurul lui.”

**************************

„Ca într-un film grotesc, mâna îi rămăsese prinsă de Adrian, scuturându-se şi împrăştiind de jur împrejur un lichid negru, cu miros dezgustător. Umbra şi-a mutat hăul din priviri în direcţia mea, pregătită să mă atace, dar scârba şi furia ce puseseră stăpânire pe mine m-au determinat dă mă mişc mai repede decât anticipase ea. Până să apuce să facă un pas, am răsucit pumnalul în mână şi i l-am înfipt în frunte. S-a dezintegrat la fel de repede ca suratele ei, dispărând în fum şi scoţând strigăte ascuţite.”

Imagini pentru frumuseti monstruoase marina neagu

Ok, deci această carte m-a lăsat cu gura căscată. Un singur cuvânt am de spus în privinţa asta: wow!

Sincer, am mai citit cărţi scrise de românii din zilele noastre, dar nici una nu m-a făcut să termin cartea în două-trei ore. Este absolut genială. Nu am mai auzit până acum de umbre care să se hrănească cu energie umană sau cu energia pământului.

În volumul acesta este vorba de Lara, o umbră este o excepţie; se hrăneşte cu energia pământului, este „vegetariană” şi îi bate inima, ceea ce nu întâlnim la restul umbrelor. Umbrele sunt fiicele unor demoni, acestea neavând o inimă, hrănindu-se doar cu energia umană şi fiind extrem de frumoase.

Acum Lara este în ultimul an de liceu, într-un oraş nou numit Valea Îngerilor. În acest oraş se află gardienii. Gardienii reprezintă soldații îngerilor, cei instruiți și antrenați să distrugă umbrele și să-i protejeze pe oameni. Ei bine, sunt doi gardieni în clasa Larei, şi acum ar fi momentul să îi introducem pe fraţii Adrian şi Vlad, doi băieţi chipeşi demni de salivat.

Acum gardienii formează perechi, şi ceea ce e neobişnuit este faptul că unul dintre fraţi s-a împerecheat cu Lara, ceea ce este neobişnuit. Nimeni nu a mai auzit ca un gardian să se împerecheze cu o umbră. Acum nu vă spun cine este perechea Larei, vă las pe voi să aflaţi.

Cât de curând Lara va afla că nu este în totalitate o umbră, este pe jumătate înger şi pe jumătate demon, şi există o profeţie, una care va pune capăt răului total. Ei bine, această profeţie depinde de legătura dintre Lara şi perechea ei, una care îi oferă un pumnal care o va omorî pe regina umbrelor.

Acum depinde de voi, dacă vreţi să aflaţi cum se termină cartea sau nu. Cine a citit-o să îmi spună părerea sa. Eu una am adorat-o. Cartea a apărut la Editura Quantum.

Mulţumesc Editurii Quantum pentru această carte minunată.

2 gânduri despre „Frumuseţi monstruoase de Marina Neagu

Lasă un răspuns

