Cimitirul animalelor- Stephen King

Imagini pentru black cat facebook cover

Romanele lui Stephen King au devenit adevărată sursă de inspiraţie pentru o mulţime de filme iar unele idei au fost folosite atât de des încât au devenit clişee, dar asta nu înseamnă că această carte nu mi-a băgat frica în oase.

Romanul spune povestea unei familii tipic americane: soţii Creed, Louis şi Rachel, cei doi copii ai lor, Ellie şi Gage, şi motanul familiei, Church. Ei se mută în Ludlow, unde Louis avea să fie doctorul campusului universitar din zonă. Faţă în faţă cu casa lor se află cea a bătrânului Judson Crandall şi a soţiei lui Norma.

Bătrânul Crandall, care a locuit toată viaţa acolo, îi povesteşte lui Louis despre cimitirul de animale care nu se afla nu foarte departe de casa lui. Pentru a-i satisface curiozitatea lui Ellie se oferă chiar să-i însoţească până acolo într-una din acele zile şi să le arate locul.

Imagini pentru pet sematary ellie

După ce se reîntorc acasă fiica lui Louis are o criză temându-se ca Church să nu ajungă în cimitir alături de celelalte animale moarte. Rachel îi interzice lui Louis să mai ducă copii în acel loc, asta incluzându-l şi pe el. Louis este de acord, însă atunci când motanul lui Ellie e călcat de un camion pe strada care îl desparte de Jud, Louis este nevoit să-şi încalce promisiunea de dragul fiicei sale.

 

Imagini pentru edward elric digging

Pentru prima oară îşi dădu seama că-l iubise pe Church- poate nu la fel de pătimaş şi expansiv ca Ellie, ci în felul lui indiferent.

 

-De ce anume ţi-e teamă? Că o să mori?

-Nu de moartea mea. De-abia dacă mă gândesc la asta…de-abia dacă mă mai gândesc la asta. Dar m-am gândit foarte mult atunci când eram mic. N-am dormit nopţi în şir. Visam numai monştrii care vin peste mine în pat ca să mă mănânce, şi toţi monştrii semănau cu sora mea, Zelda.

 

Editura: Nemira

Imagini pentru cimitirul animalelor

 

8 gânduri despre „Cimitirul animalelor- Stephen King

Lasă un răspuns

