Paralizia în somn- Just to know

Imagini pentru sleep moon

Paralizia în somn nu este o tulburare de ieri pe azi ci de când oamenii au avut nevoie de somn pentru a trăi, doar că neavând suficiente informaţii pentru a ştii ce se petrece au început să dea vina pe ceea ce era cel mai logic pentru ei: fantome, văjitoare şi demoni.

Imagini pentru witch night

Paralizia în somn are loc atunci când mintea se află în stare de semi-conştienţă. Persoana ştie, vag, că este trează, însă  nu se poate mişca moment în care apare anxietatea.

În timpul paraliziei oamenii au diverse halucinaţii depinzând de caz, unele persoane pot vedea doar siluete care tranversează încăperea,  persoane care stau deasupra lor sau pot ajunge să se simtă atacaţi de „entităţi malefice” (deobicei asta întrerupe paralizia).

Imagini pentru paralizia in somn

Este destul de greu să-ţi convingi mintea să nu creadă cea ce vede, frica e un sentiment greu de controlat mai ales atunci când te simţi fără apărare şi tocmai acesta ar fi motivul halucinaţilor violente avute în timpul paraliziei.

Imagini pentru nightmare wake up

 

De ce am făcut acest post?

Când am citit despre acest subiect mi-am amintit că în urmă cu un an sau doi am păţit un lucru asemănător.

Când m-am trezit lângă patul meu se afla o silueta neagră, nu-mi amintesc nimic deosebit la ea, nu făcea nimic special decât să stea acolo, dar asta nu înseamnă că nu m-am speriat al naibii de tare.

Tare sunt curioasă dacă vi s-a întâmplat şi vouă.

3 gânduri despre „Paralizia în somn- Just to know

  1. Logic :)) Eu n-am văzut nimic, doar am simțit că ceva se apăsa pe pieptul meu. Altădată am simțit că mă mușca de mâna dreaptă. Mă chinuia ceva, apoi nici nu apucam să zic în gând începutul unei rugăciuni, că mă eliberam complet. Deci tind să cred că e ceva demonic la mijloc, prea mare coincidența…însă cine poate știi?

  2. Sper sa nu am si genul asta de tulburări ca le am pe toate apoi :)) glumesc. Mie mi-e frica sa nu ies din adâncimile in care ma afund, mi-e greu sa explic.
    Si mai am o chestie ciudata: înaintea morții unui cunoscut ma imbrac in negru cateva zile la rând si gândul meu se duce spre va muri cineva cunoscut sau pe care il
    apreciez. Ma imbrac des in negru pentru ca imi place dar nu tot timpul am sentimentul de moarte. Mai mult ca sigur este o coincidenta dar este una tare neplăcuta.

Lasă un răspuns

