Tuturor ne plac miniseriile, pentru că sunt scurte, interesante, nu se lălăiesc și le poți vedea atunci cand ești ocupat și vrei să te relaxezi. În 2016 am vĂzut 12 miniserii Și o să vă vorbesc despre cele care m-au marcat cel mai mult.

6. Bouquet of Barbed Wire (2010)

bouquet-of-barbed-wire

Din câte am înțeles, aceasta nici măcar nu e ecranizarea originală. A avut însă un impact atât de mare asupra mea, încât eram lată după primul episod și le-am vazut dintr-un foc si pe următoarele două. Nu înțelegi de ce Prue trece prin ceea ce trece, de ce Gavin e violent și un prădător nesătul după răzbunare și ce vină are Peter în toată povestea. Finalul e heartbreaking, dar merită.

5. War and Peace (2016)

war-and-peace-2016_s

Cred că toți vedem în romanele lui Tolstoi o provocare. Am încercat anul trecut să citesc Război și pace, iar dupa 200 si ceva de pagini m-am pierdut și am decis să o citesc altă dată. Dar am vrut să văd ce se întâmplă în continuare cu Andrei Bolkonsky, Natașa Rostova și Pierre Bezukhov,  am văzut trailerul de la ecranizarea asta superbă si nu am rezistat. Andrei Bolkonsky este interpretat de preafrumosul James Norton, iar Natașa Rostova de superba Lily James, pe care o vedem tot mai des în roluri frumoase si surprinzătoare. O să vă placă, dacă-i dați o șansă.

4. Sisi (2009)

sisi

Ecranizarea prezintă viața Împărătesei Sissi, după ce Împăratul Franz Joseph o alege pe ea să-i fie soție. Miniseria prezintă foarte bine conflictele politice, războaiele pe care le duce Franz, pierderile lor dragi, războiul dintre Sissi și soacra ei, Arhiducesa Sofia. Cu toate că filmele din anii 50 sunt o capodoperă de artă, acesta mi s-a părut cel mai bine realizat, axându-se mai mult pe partea istorică decât pe povestea de iubire.

3. 11.22.63 (2016)

11.22.63.jpg

Ecranizarea urmărește evenimentele din cartea cu același nume a lui Stephen King. Jake Epping (James Franco) este doar un profesor de liceu. Se duce într- zi la un local deținut de un vechi prieteni, Al Templeton. În trei minute, Al se întoarce fiind bolnav de cancer, arătând oribil și aproape de moarte. Jake nu-și explică cum se poate ca în trei minute un om să se îmbolnăvească atât de tare. Al îi deschide un dulap și-l pune să treacă prin el. Jake se conformează și se trezește în anul 1958. Misiunea lui este să împiedice asasinarea lui JFK. Va reuși Jake să se acomodeze timpului și să-și după misiunea la bun sfârșit?

2. Victoria (2016)

victoria

Serialul urmărește viața Reginei Victoria, din ziua în care coroana i-a revenit ei. Este doar o tânără de 18 ani, fără experiență, care trebuie să ia cele mai bune decizii pentru regatul ei. M-am îndrăgostit de serial, mai ales de Lord Melbourne. Este foarte bun, iar actorii aleși sunt un deliciu.

1. Pride and Prejudice (1995)

pride-and-prejudice-1995-restored-2010-x-250

Conform trakt.tv, am văzut serialul ăsta de trei ori. Sunt obsedată. E o crimă. E minunat. E extraordinar. O să fie serialul meu preferat din toate timpurile, pe care o să-l revăd de mii de ori până o să mă satur. Sunt doar 6 ore pe care le văd imediat. E prea scurt. E genial. Trebuie neapărat să vedeți serialul ăsta, indiferent dacă ați citit Mândrie și prejudecată sau nu. Colin Firth merită.

Voi ce miniserii ați văzut în 2016? 🙂

