Colega mea DeliaV, a spus de unde a luat ideea, Audrey Parker a făcut-o şi aş vrea să o fac şi eu. 😀

Get in shape : name a book that doesn’t quite fit on your shelf correctly

Uff, aici e greu…am toate cărţile aranjate pe rafturi şi se potrivesc de minune :))

Eat healthily : name a book you feel was good for you to read

Imagini pentru high heels mystery

Doamne, deci această carte m-a făcut să mă simt ca şi cum aş fi fost eu în locul personajului. Este o aşa femeie încâtătoare şi carismatică, amuzantă şi pe lângă că ste un designer de pantofi, mai este şi un fel de detectiv. Este o serie minunată. Pe mine m-a relaxat şi sincer, cele 9 cărţi, le-am terminat în 5 zile.

Read more : name a book you keep telling yourself to read but haven’t yet

Imagini pentru regina rosie

De când vreau să o citesc şi tot nu am când. Trebuie neapărat să mă apuc de ea!

Quit caring about what others think : name a book you kept going back to even though you had finished it

Imagini pentru lux jennifer armentrout

Am adorat această serie şi fie vorba între noi, o s-o iau de la capăt :))

Save more money : name a book you got for a really good price

Ăăă, acum câţiva ani la Gaudeamus mi-am luat Academia Vampirilor, fiecare volum cu 5 lei.

Be more organized : how do you organize your bookshelf?

După mărime. Îmi place ca fiecare carte să fie aranjată după mărime 😀

Be punctual : shortest and longest time it took you to read a book

Hmmm, de la 2 ore până pe la o săptămână sau poate mai mult când am altceva de făcut şi numai am timp de nimic.

Go out more : what book made you isolate yourself from the outside world?

Imagini pentru orasul focului ceresc

Seria asta, mai ales ultima carte m-a omorât. Ultima carte chiar m-a făcut să pierd şirul secundelor, minutelor, orelor. Într-o zi am terminat-o. 😀

Be unique : what was your favourite book of 2016?

Aci vine greul. Au fost atât de multe cărţi încât nici eu numai ştiu pe care să o aleg, dar deja mi-a cam venit în minte care.

Imagine similară

Be more personal : what book are you waiting for most this year?

Imagini pentru opposition jennifer armentrout

Asta ar fi una şi la câte cărţi se fac traducerile, pot spune că buzunarul meu trebuie să fie neapărat plin.

Really, resolutions? : what book do you promise to read this year?

Imagini pentru alice in zombieland

 

