New Year’s Resolutions Book Tag

Colega mea, DeliaV. v-a spus de unde l-a preluat, mi-a plăcut ideea și m-am decis să îl fac și eu. 😀

resolutionstag

Get in shape : name a book that doesn’t quite fit on your shelf correctly

Am reușit să le pun în ordine, aveam o problemă cu cele hardback. ex. The Bone Season.

Eat healthily : name a book you feel was good for you to read

un-motan-pe-nume-bob_1_fullsize

A fost așa de drăguță această carte, m-a făcut să mă simt mai bine. :3

Read more : name a book you keep telling yourself to read but haven’t yet

Coperta_valuri-de-viata-424x652

De când o am…neapărat trebuie să o citesc!

Quit caring about what others think : name a book you kept going back to even though you had finished it

micutele-doamne_1_fullsize

Save more money : name a book you got for a really good price

Ohoho, aici ar trebui să menționez tot ce am luat de la taraba Nemira. Ex. Mila 2.0. a fost 5 lei!!!

Be more organized : how do you organize your bookshelf?

După editură. 😀

Be punctual : shortest and longest time it took you to read a book

De la 2 ore până la 6 zile. 🙂

Go out more : what book made you isolate yourself from the outside world?

13511983_1812445645653983_1692966996780008638_n

Be unique : what was your favourite book of 2016?

Aoleu…greu, nenică, greu.

victoria-aveyard-regina-rosie-c1

Be more personal : what book are you waiting for most this year?

La ce anunțuri au dat unele edituri…vai de buzunarul meu, de suflețelul meu.

o-mare-de-lacrimi

Really, resolutions? : what book do you promise to read this year?

1464755431

Deja aștept răspunsurile voastre .  😀

4 gânduri despre „New Year’s Resolutions Book Tag

  1. Frumoase alegeri 🙂 . Cartea „Valuri de viata” ca si tine nu am reusit sa o citesc, desi o am, iar „Regina rosie” si „Banda celor sase ciori” sper sa le iau cat mai repede in 2017

Lasă un răspuns

