New Year’s Resolutions Book Tag

Vă vine să credeți că e aproape 2017? Cu un nou an, vin noi promisiuni și rezoluții… din fericire, am văzut the New Year’s Resolutions Book Tag al lui Gânduri despre cărți și nu m-am putut abține să îl preiau!

Hai să ne distrăm și cu acest tag!

resolutionstag.png

Get in shape : name a book that doesn’t quite fit on your shelf correctly

read-more-bookshelf

Drept să spun, nu m-am mai gândit la așa ceva! Nu îmi țin cărțile într-o ordine perfectă, așa că nu am de ce să mă supăr când o carte nu se potrivește cu celelalte.

Eat healthily : name a book you feel was good for you to read

lapte-negru-top-10_1_fullsize

Lapte negru, de Elif Shafak, este o carte despre scriitoare, în primul rând, iar în al doilea rând, despre feminitate, societate, maternitate și ce înseamnă să fii femeie-scriitor într-o lume a bărbaților. Shafak își exprimă admirația și reflecțiile asupra unor scriitoare ca Toni Morisson, Virginia Woolf și Sylvia Plath, definind propria înțelegere asupra moștenirii lor literare și materializându-și aprecierea pentru scris ca mod de exprimare și eliberare. Această apreciere mi-a dat un feeling foarte fain, foarte chill. Pentru mine, Lapte negru e o carte feel-good, despre reconciliere.

Read more : name a book you keep telling yourself to read but haven’t yet

omul-duplicat-produs_imagine.jpg

Cred că prin august mi-am propus să citesc o carte anume, și aceea este Omul duplicat, de Jose Saramago, care a primit Premiul Nobel în 1998. Sounds like a big deal, right? Am găsit cartea în Cărturești (am și cumpărat-o), dar se vede că nu am început-o încă!

Sper că 2017 va fi momentul meu Saramago!

Quit caring about what others think : name a book you kept going back to even though you had finished it

9983887a68f91a927a95308eb9791e5b

Am citit Împăratul muștelor, de William Golding, de trei ori, și de fiecare dată e ca și cum nu aș mai fi citit-o niciodată. E o carte extrem de specială, care se scrie odată la 100 de ani.

Save more money : name a book you got for a really good price

dansatoarea-din-izu-editia-2011_1_fullsize.jpg

Aș zice Dansatoarea din Izu, de Yasunari Kawabata, o carte pe care o doream de mult timp și am găsit-o într-un outlet Humanitas la un preț absolut ideal!

Be more organized : how do you organize your bookshelf?

raw.gif

I don’t! 

Be punctual : shortest and longest time it took you to read a book

image

Depinde de numărul de pagini, sincer! De la 100 la 700 de pagini e mare diferență! Pe de o parte, am citit Iona, de Marin Sorescu, în câteva ore. Pe de o altă parte, mi-a luat aproape o lună pentru Amintirea albastră a pământului, de Alastair Reynolds.

Go out more : what book made you isolate yourself from the outside world?

kafka-pe-malul-marii-top-10_1_fullsize

Haruki Murakami are puterea de a te captiva de-a dreptul. Dacă ar fi să aleg un roman care m-a atras în lumea sa, acela ar fi Kafka la malul mării, un roman straniu cu doi protagoniști stranii, într-o lume aparent anostă, care ascunde ceva fantastic…

Be unique : what was your favourite book of 2016?

51hgcsx9wrl-_sx335_bo1204203200_

Vă rog, nu mă puneți să descriu Și munții au ecou, de Khaled Hosseini. E imposibil de descris. E frumoasă. Citiți-o. Citiți-o.

Be more personal : what book are you waiting for most this year?

9780316273435_p0_v1_s192x300

Spaceman of Bohemia, de Jaroslav Kalfar, va apărea în martie 2017, și se presupune că va fi o odisee spațială cu teme filozofice despre un astronaut pierdut în spațiu și tovarășul său, un păianjen gigantic, iubitor de Nutella.

Really, resolutions? : what book do you promise to read this year?

9780241951460

My Family and Other Animals, de Gerald Durrell, povestește un episod frumos din copilăria autorului: plecarea întregii sale familii în Grecia, pentru că, hai să fim serioși, în Anglia vremea e prea urâtă! Fiul cel mare mai are puțin și își cară mama, frații și sora în sudul Europei, unde promite că, vezi domnule, climatul cald le va schimba viețile în bine. Ce se întâmplă pe urmă, nu știu nici eu!

M-am distrat făcând acest tag! Și, ca să transmit distracția și altora, aș dori să nominalizez  următoarele bloguri să se joace cu acest challenge: Jessie’s Blog, Equilibristic on words, Delicatese literare și Căutătoarea de cărți!

2 gânduri despre „New Year’s Resolutions Book Tag

Lasă un răspuns

