Recenzie : Într-o pădure întunecată de Ruth Ware

2986

Pe spate zice că dacă ți-a plăcut Fata dispărută, Fata din tren, aceasta este lectura perfectă pot spune ca e adevărat.
Mi-a plăcut enorm de mult, mai mult suspans.
Să vă zic despre cam ce se întâmplă în această carte : o petrecere a burlăcițelor care se încheie groaznic.
Dar până la acel eveniment groaznic mai e.
Nora este o scriitoare de cărți polițiste, duce o viață destul de bună în Londra.
Într-o zi primește o invitație la o petrecere de burlăcițe, aici nimic obișnuit, dar e petrecerea unei foste prietene, nu au mai vorbit de 10 ani, chiar dacă a fost invitată de altă persoană, tot se simte ciudat.
Dar într-un final acceptă,iar alături de ea vor mai fi alte persoane.
Trecutul își face simțită prezența din plin.
Pe parcursul cărții aflăm mai multe despre Nora, Clare și James.
Nora după aceea întâmplare se trezește în spital și nu își aduce aminte prea multe despre ce s-a întâmplat, mintea îi este confuză.
Tot ce știe că cineva a murit. Dar cine?
Nora vrea să își aducă aminte cine a ucis și de ce.
La un moment dat este suspectă. Nora trăiește acum momente din cărțile polițiste. Poate îi va veni o idee pentru o carte, fiind scriitoare.
Aici mă opresc, nu vreau să dau prea multe spoilere.
Mă repet din nou, cartea asta are mult suspans.
Sper să se ecranizeze această carte. 😀
Mie mi-a plăcut enorm această carte și o recomand mai ales celor care citesc acest gen de cărți.
Ați citit această carte? Cum vi s-a părut?
Cartea a apărut la editura TREI.

Mulțumesc Târgul Cărții pentru această minunată carte.

4a0a28d64a02fb55db441c7c2977c77b

Doamne, ce proastă am fost! Nu-mi vine să cred cât de proastă – timp de zece ani, nici măcar nu mi-am dat seama. Rămân împietrită, gândindu-mă la toate lucrurile care ar fi putut să se petreacă altfel – cât de diferit ar fi putut să fie totul, dacă aș fi văzut evidența pe care am avut-o în față atâția ani.

Se oprește. Urmează alte clipe de tăcere, amândoi gândindu-ne la James cel din mintea noastră, din amintirile noastre. ”

„ Sinceră să fiu, eram destul de speriată. Celelalte chestii fuseseră în mod evident poante. Dar ce se întâmpla acum părea foarte ciudat. Ceilalți erau la fel de neliniștiți ca și mine.

„ Alerg. Alerg printr-o pădure luminată de lună. Crengile mi se agață de haine și picioarele mi se împiedică în ferigile încărcate de zăpadă. Mărăcinii îmi julesc mâinile. Respirația îmi spintecă gâtlejul. Mă doare. Totul mă doare. ”

5 gânduri despre „Recenzie : Într-o pădure întunecată de Ruth Ware

Lasă un răspuns

