Wishlist!

1. Umbra muntelui de Gregory David Roberts
2. O sută de nume de Cecilia Ahern
3. Colți-Lungi. Uniunea triburilor de Alex Cuc
4. Recolta de Jim Crace
5. Absolut tot de Nicola Yoon
6. Calea dragonului de Daniel Abraham
7. Nu mă tem de Silviu Urdea
8. O frântură de alb de Jaclyn Moriarty
9. Misterul gemenelor de Adi Rule
10. Chimista de Stephanie Meyer

Dar voi?
P.S. În acest weekend voi anunța câștigătorii concursului de fidelitate, nu am putut weekend-ul trecut.

2 gânduri despre „Wishlist!

  1. Lista mea de dorinte este lunga: „Ingerul intinecat” si „Valenina” de Mihaela Strenc, „frumuseti monstruoase” de Marina Neagu, „Pasi in trecut” de Lina Moaca. Acestea sunt doar cateva de care imi aduc aminte in acest moment 🙂 . Dar lista mea este lunga ….

Lasă un răspuns

