Discuție, planuri,concurs, idei #5

book-books-dreams-cute-kawaii-girl-reading-favim-com-798878-1

Hei! Ce mai faceți?
Ce mai citiți? Ce mai vizionați?
Ce carte citiți acum?

Câștigătorii concursului de fidelitate vor fi anunțați sâmbata asta.

De Crăciun pregătesc un concurs special.

10 gânduri despre „Discuție, planuri,concurs, idei #5

  1. Citesc „Hotomanii” lui Faulkner. Greu, foarte greu de urmarit pentru mine.
    O idee: propuneti o lista cu cartile care vi s-au parut mai greu de citit/ urmarit/ inteles. 🙂
    Am terminat de vizionat prima serie din „The Young Pope”, recomand!

  2. Eu azi nu m-am simtit prea bine asa ca am tinut-o in calciu si ceai. Fara lectura 😦 . Poate reusesc un pic mai incolo. Aseara am terminat „Eu impotriva mea” de Danuel Botea. Superba. Ti-o recomand 🙂

      1. Despre o familie ce se mută la tara. Iar copilul lor afla ca sub ei este un meteorit ci transforma adultii în bestii. Astfel el încearcă să își salveze familia înainte ca ei să devină bestii si sa il mănânce. E chiar interesanta 😂 dar puțin cam prea „directă”

Lasă un răspuns

