Nou în bibliotecă – Noiembrie.

15253614_544873439055927_5721666926555654472_n

Yey!!
❤ Voi începe cu cărțile primite de ziua mea! ❤

De la Andreea D. – Austerlitz de W.G. Sebald
– Viața elfilor de Muriel Barbery
– Planeta domnului Sammler de Saul Bellow
– Cartea lui Dave de Will Self
– Sacrificiul din miezul iernii de Mons Kallentoft
– La capătul lumii și în țara aspră a minunilor de Haruki Murakami
– În noapte de Haruki Murakami
– Copiii lui Hansen de Ognjen

De la Mirciua – Vulturul dincolo de cornul lunii de Rodica Ojog Brașoveanu
– Love Story. Singura iubire de Erich Segal, plus Experiment dar lipsește din poză.

De la Teodora – Focul de Katherine Neville
– Pistolarul de Stephen King

De la Annes Maria – Kamisama Kiss de Julietta Suzuki ( manga)

De la Oana – Amantul doamnei Chatterley

De la DeliaV. – Dinți albi de Zadie Smith
– La răsărit de Eden de John Steinbeck
– Șoareci și oameni de John Steinbeck

De la verișoara mea, Raluca : Regina albă de Philippa Gregory
❤ Mulțumesc mult fetelor!!! ❤

Cu ocazia zilei mele de naștere ( care a fost ieri) + zilele de nume mi-am luat :
– Rebel of the Sand de Alwyn Hamilton
– Arhivista Wasp de Nicole Kornher- Stace
– Eve ( vol. 3 ) de Anna Carey
– Ghici ce-i în cutie de M.J. Arlidge
– Chemarea cucului de Robert Galbraith
– O mie de nopți de E.K. Johnson
– Negru ca abanosul de Salla Simukka
– Poftă de ciocolată de Care Santos
– Un motan pe nume Bob de James Bowen
– Jumătatea Rea de Sally Green
– Păzitoarea tainei de Kate Morton
– Coșmar de Rodica Ojog Brașoveanu

Restul cărților cumpărate : Millennium, Stieg și eu de Eva Gabrielsson , Moartea care nu dovedește nimic de Anton Holban, Chira Chiralina/Povestiri de Panait Istrati, Orele de Michael Cunningham și Focul din oglinzi de Amanda Quick.

La un schimb : Ce ne spunem când nu ne vorbim de Chris Simion

Voi ce ați mai cumpărat/câștigat/primit? Dar la schimburi?

Pentru mine luna asta a fost foarte plină de cărți și obiecte speciale.
Mulțumesc fetelor pentru tot! :* ❤

6 gânduri despre „Nou în bibliotecă – Noiembrie.

  1. La multi ani! Sanatat si spor in toate. Lecturi placute!
    Si eu mi-am luat cateva carti in noiembrie, enele de la Gaudeamus: „Nopti la Monaco” , „Lupii trecutului. Sofia”, „Dincolo de timp”, „Secrete”, „Felinare stinse”, „Eu impotriva mea”, „Triplu H” etc

Lasă un răspuns

