Just a story: Noua casă

Imagine similară

Îmi aud fiica strigându-mă probabil pentru a 10 oară doar săptămâna asta.
De când ne-am mutat nu poate să doarmă şi ţine morţis să nu se lase nici pe mine şi nici pe soţul meu să ne odihnim.
-Pe tine te strigă. Îmi zice el somnoros. Du-te şi vezi ce naiba mai vrea acum.
Mă ridic nervoasă fiind deja sigură că Sibela mă cheamă doar pentru ca nu cumva să adorm iar ea să nu reuşească să mă aducă lângă ea.
Aşa mi-a făcut în fiecare seară din ultimele 3 săptămâni ba nu-i place să stea acolo, ba că e prea întuneric, ba că e prea frig. În seara asta n-am s-o mai iau la noi în pat trebuie să înceteze odată cu tâmpeniile astea.

Imagini pentru candle girl

-Spune repede ce vrei. Îi spun imediat ce ajung lângă ea.
-Mami, începu ea pe tonul ei plângăreţ, vreau acasă.
-Suntem acasă.
– Ba nu suntem! Eu vreau să merg acasă!
-Taci odată! Mătuşa ta locuieşte acolo acum. Oricum a făcut tot posibilul să plecăm. Ştiu că n-ar trebui să vorbesc astfel despre sora mea, dar în apărarea mea sunt obosită iar ea chiar e o javră deci nu mint în privinţa asta.
-Şi nu putem s-o vizităm?
-Nu.
– De ce? Acum plângea.
-Culcă-te odată! Probabil am strigat destul de tare cât să-l trezesc iar pe Abel, asta dacă nu cumva îmi asculta discursul de mamă a anului aşteptând să clachez şi să vină imediat în ajutorul Sibelei.
Dar să fiu sinceră nu-mi pasă ce face el acum eu am să mă duc doar şi am să mă culc.
Cu nervii întinşi la maxim am trântit cu putere capacul sicriului Sibelei şi m-am dus înapoi în al meu lângă Abel.

capture

Un gând despre „Just a story: Noua casă

Lasă un răspuns

