Am citit această carte acum ceva vreme şi trebuie să recunosc că deşi nu mă aşteptam mi-a plăcut foarte mult şi m-a amuzat în aceaşi măsură cu fiecare capitol în parte.

Lenaid este un student de 20 de ani care studiază psihologia şi ocazional încearcă să evadeze din lumea reală folosind metoda „bea până uiţi de tine”.

Cam aşa a început totul.

Lenaid se trezeşte mahmur în camera sa de cămin realizând, după o discuţie cu prietenul său Diu, că îşi pierduse telefonul cu o noapte înainte. Când se duce să-l recupereze de la Carla, fata care îl găsise, este lovit de un bărbat care, accidental, îi oferă un stick USB care îl va băga pe Lenaid într-o mulţime de probleme.

În timpul ăsta, o fată blondă, mică de statură şi îmbrăcată, deşi cu gust, foarte sărăcăcios, stătea pe loc în timp ce eu mă izbeam de ea. Nu foarte tare, că doar nu-s ţăran, atât doar cât să o dărâm.

 

– Reiau. Cine mai ştie?

– Allah! M-am rugat la El să fi frumoasă, dar cred că trebuia să-i dau mită ca să mă ia în seamă.

 

-Ce anume studiezi şi de ce?

-Gastronomie. Ca să te mănânc mai bine, Doctor.

 

Cartea a fost oferită de sponsorul blogului : http://www.quantumpublishers.ro/

Ați citit această carte? Cum vi s-a părut?

Imagini pentru eu impotriva mea

 

