Nou în bibliotecă – Octombrie.

14705692_531953253681279_7655957611002585273_n

Cumpărate :
– Middlesex de Jeffrey Eugenides;
– Otrava perfectă de Amanda Quick;
– Simetria de temut de Tracy Chevalier;
– Pacientul englez de Michael Ondaatje;
– Un artist al lumii trecătoare de Kazuo Ishiguro;
– Parfumul de Patrick Suskind;
– Despre frumusețea uitată a vieții de Andrei Pleșu
– Față către față, Întâlniri și portrete de Andrei Pleșu

Primite:
– de la Târgul Cărții : Fericiți cei însetați de Anne Holt;
– de la editura All ( noul sponsor al blogului ): Jane Austen merge la Hollywood de Abby McDonald;
( Mirciua are altă carte: Ultimul vis al Cleopatrei de Christian Jacq )
– de la Natașa Alina Culea : Marat și Natașa, bărbații și psihanalistul .

Câștigate:
– de pe blogul Delicatese Literare : Pe urmele lui Iuda de Kenneth Royce

La un schimb:
– Plopii din Berlin de Anne B. Radge

Voi ce ați mai cumpărat/primit/câștigat ? Dar la schimburi?

7 gânduri despre „Nou în bibliotecă – Octombrie.

  1. Super carti! Lectura placuta 🙂 .
    Carti cumparate in octombrie: „Natasa, barbatii si psihanalistul”, „Te voi gasi” din seria Nemuritori, „Din nou la Pembeley” continuarea romanului „Mandrie si prejudecata” , „Regii timpului” plus altele 🙂

  2. as vrea sa am cu cine sa fac schimb si eu 😀 eu am primit doua carti de la editura all – roseanna si disparut fara urma, si doua de la libris – somnambulii si ucigasul dragonului. is gata toate 😀 noroc ca de ziua mea am mai primit locuri intunecate de la my bff

  3. Wow !! Lectură plăcută!! Eu dintre ele am citit doar „Plopii din Berlin” care chiar mi s-a părut interesantă și după ce am terminat-o mi-a părut rău că n-au fost traduse și următoarele volume. Asta e… încă sper ca vor apărea și în română la un moment dat 🙂

Lasă un răspuns

